NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Draco
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
31/7/2007 -
23:21u
|
Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/f5d79f59d314f08271072ae4b67f159c.jpg
De Duitse tuner Arden is normaliter bezig met redelijk subtiele aanpassingen aan Britse luxewagens. Nu begeeft het merk zich met een conversie van de Range Rover Sport zich echter op het gladde ijs dat ‘auto’s met vleugeldeuren’ heet. Het mechanisme dat de kopers met Lamborghini-aspiraties tevreden stelt, is gemaakt van speciaal roestvrij staal. Arden maakt gewoon gebruik van de originele deuren, die eerst naar buiten en daarna naar boven bewegen. Ook in het vooronder weten de jongens van Arden wel raad met de Range Rover Sport. De tuner kan de TDV8-dieselversie opvoeren tot 315 pk met een indrukwekkende 700 Nm. Arden kan ook de motor van de V8 Supercharged aanpakken. Mede dankzij een naar 4,5 liter vergrote cilinderinhoud stijgt het vermogen naar 480 pk en het koppel naar 680 Nm. De topsnelheid stijgt naar een Cayenne Turbo-bedreigende 270 kilometer per uur. Verder is er het obligate nieuwe lichtmetaal met een diameter van 22 of 23 inch en biedt Arden een speciaal uitlaatsysteem aan dat niet alleen een voller geluid geeft, maar ook de prestaties verbetert. Alle genoemde aanpassingen aan de Range Rover Sport, dus ook de vleugeldeuren, zijn per direct bij Arden te bestellen. Voor de vleugeldeuren vraagt Arden 20.000 euro.
|
|
|