NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Draco
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
12/9/2007 -
22:42u
|
Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/03d70d65cba79d9bd853cba088a456aa.jpg
Mercedes-Benz grijpt de IAA aan om de limousine van de toekomst te tonen: de F700. Het Duitse merk belooft indrukwekkende verbruikscijfers voor dit futuristische slagschip. De Mercedes F700 heeft een 1,8-liter Diesotto-motor aan boord. Met een ruimte-ontstekingsverbranding, directe inspuiting en turbocompressie combineert deze technologie de prestaties van een benzinemotor met het grote koppel en het lage verbruik van een diesel. Door deze krachtbron blijft het verbruik van het 5,18 meter lange studiemodel beperkt tot 5,3 liter benzine per 100 kilometer. De CO2-uitstoot bedraagt 127 gram per kilometer, eveneens een indrukwekkend cijfer. Het maximum vermogen bedraagt 238 pk, de elektromotor levert nog eens 20 pk en het maximum koppel bedraagt 400 Nm. De sprint van 0 tot 100 kilometer per uur kost de F700 7,5 seconden en Mercedes-Benz begrenst de topsnelheid van de limousine op 200 kilometer per uur. Ook op niet-motorisch gebied is de F700 een uithangbord voor het merk uit Stuttgart. Zo kent de F 700 de te verwachten wegomstandigheden herkennen, en kan hij oneffenheden dankzij het actieve Pre-scan-chassis gladstrijken, wat het veercomfort bevordert. Pre-scan maakt gebruik van twee lasersensors in de koplampunits, die als “ogen” fungeren. Deze leveren een nauwkeurig beeld van de toestand van de rijbaan. Op basis van het beeld van de lasersensors en de gegevens over de rijtoestand berekent een computer de ideale verdeling van de aandrijfkrachten, die door het hydraulische hogedruksysteem wordt vertaald naar de beste aansturing voor elk afzonderlijk wiel. Verder meldt Mercedes-Benz dat de F700 de eerste auto is met de Aqua Dynamic ontwerpstijl, waarbij de designers naar eigen zeggen hebben gekeken naar de stromingsdynamiek bij vissen. De auto is iets korter dan de huidige S-klasse in lange versie, maar qua wielbasis overtreft de F700 met zijn 3,45 meter die van de lange S met maar liefst 28,5 centimeter. Alle stoelen zijn volledig draaibaar, dankzij Mercedes’ Reverse-systeem. Voor een huiselijke sfeer in het interieur gebruikt Mercedes-Benz kurk en beige leder. Ontspannen kan ook prima, dankzij een monitor met een diameter van 51 centimeter en een surround-soundsysteem die het interieur in een bioscoop
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/fddf7fa744f1a15f3eacce42ed3304ac.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/ebca1f664d243d5481a28bf3d485c884.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/b9d6c26e5a475c7a1d8b48f9e087e485.jpg
|
|
|