NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Cryo
wzl-lid
Sinds 23/1/2005
T: 4
R: 25
|
25/9/2007 -
11:59u
| Quote
|
Hoofdwebsite: http://www.warhammeronline.com Europese Website: http://www.war-europe.com Release Date: Unknown Price: Unknown - er zal zoals bij World of Warcraft wel betaald moeten worden om te spelen.
Tja Warhammer.. het woord zelf zegt wat heel het spel te bieden heeft... W-A-R! Dit spel heeft al een aantal voorgangers gehad. Zo hebben we ondermeer de Warhammer 40K series.
Ze hebben er eindelijk een MMORPG van gemaakt en wat voor één. Verwachtingen zijn zeer hoog van zowel de producers, progammers en designers als de toekomstige spelers zelf.
Grafisch is het een enorm knap staaltje van de laatste Dx10 engine. Ik heb zelf op dit moment een "Closed Beta" Account en ben dus gebonden aan hun regels. Daarom kan ik geen interne game screenies posten. ( Als ze mij ontdekken ben ik men accountje kwijt... :'( )
Op dit moment kan je je nog steeds inschrijven in de closed beta, elke maand worden er een 20-tal newsletter subscribers uitgenomen die een account krijgen. Het game opzich is nog niet helemaal afgewerkt op dit moment. Alle rassen zijn al in gevoegd maar nog niet alle klasses. In de closed beta ben je zelfs beperkt tot de dwarfs, greenskins ( orks ), empire ( human of light ) en chaos ( humans of darkness ) en zelfs daar heb je niet toegang tot alle klasses. Er zijn dus in totaal 6 rassen en 4 klasses per ras. Elk ras heeft een healer, melee dps, magic dps en heavy armor. Binnen elk ras heeft ook elke klas unieke skills. Je zal dus niet een Chaos magic dps met dezelfste skills als een empire magic dps tegenkomen. Dat is wat het spel zo fijn maakt. Het blijft echter wel allemaal rond oorlog draaien.
De makers hebben een heel uniek en geadvanceerd systeem uitgevonden om heel de wereld te doen draaien. Ik ga hier een poging indoen om het uit te leggen.
Je hebt de PvE (Player vs Environment) zones die gereserveerd zijn voor quests. Ook het quest systeem is heel gemakkelijk en zeer nieuw binnen de MMORPG wereld. Als je je quest krijgt, krijg je ook op je map de zone aangeduid waar je het objective moet gaan uitvoeren. Dit is heel handig voor de luie mensen onder ons en verlaagt het aantal extra "Wiki" websites. Binnen de PvE zones kan je aan RvR (Realm vs Realm) doen. Dit passief wel. Zo kan je "Public quests" doen die bijdragen tot de totale oorlog. Binnen bepaalde zones zijn er dus scenario's in telkens 3 stages waarmee je RvR punten kan verdienen en reputatie, dit tegen NPC's (Non-player-characters). Zo zijn er verschillende zones per werelddeel. De punten worden dan per werelddeel bijgehouden, elk werelddeel heeft ook zijn eigen conflict zones(skirmish zones) waar je aan PvP (Player vs Player) kan doen. De bedoeling is om het werelddeel te controleren met je factie. Als 4de deel van de oorlog zijn er natuurlijk nog de battlefields. Hier is de bedoeling om bepaalde objecten, oriëntatiepunten of gebouwen te controleren/beheersen. Dit alles geeft de mogelijkheid om de hoofdstad van de tegenstander aan te vallen (ook campaigns genoemd), vernietigen en alles te stelen wat je maar kan vinden. Dit is echter niet zo gemakkelijk als het lijkt natuurlijk.
Om de boel nog meer variable te maken hebben ze een geheel vernieuwend combat systeem ingebouwd. Het gaat volgens de volgende wijze: - Als je geen klop vecht zal je ook geen klop kunnen doen. In andere woorden, je moet vechten om te overleven. Tijdens een gevecht krijg je "Morale points" deze kan je dan gebruiken om geadvenceerde skills uit te voeren. Je hebt ook een standaard pakket van 500 combat points, die kan je gebruiken om je basis skills uit te voeren.
Wat ook fijn is om te weten is dat de makers de karakters dynamisch hebben gemaakt om hun eigen krachten te representateren. Zo zal een lvl 1 Ork kleiner zijn dan een lvl 20 Ork en zal de baard van een lvl 1 dwerg korter zijn dan die van een lvl 20.
Je hebt tijdens het spel ook een Tombe of Knowledge. Dit boek houd alle info bij van wat je onderweg tegenkomt, van ratten tot anders rassen en de volledige lore van warhammer.
Je kan de publieke screenshots bekijken om de bovenvermelde websites. Het is echt de moeite om dit spel te kopen. TIP: Kijkt zeker eens naar Paul's Video Blog, dit is de Join Design Manager van Warhammer en geeft heel veel fijne info over vanalles en nog wat.
POLL
Geïntresseerd in War:AoR?
Je moet ingelogd zijn om te stemmen...
|
|
|