NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
TheOnlyTrueMe
Sinds 2/2/2006
T: 7
R: 46
|
26/9/2007 -
17:09u
|
Quote
|
Renault laat er geen gras over groeien. Gelijktijdig met de voorstelling van de nieuwe Kangoo, stuurt het een conceptcar op identieke basis de wereld in: de Kangoo Compact Concept, met drie deuren, en een veelvoud aan avon(d)turen.
Deze moet uitmonden in een definitieve versie, die het gamma zowel uitbreidt als verjongt. Want terwijl de Kangoo tot nu toe vooral gezinsgericht speelde, wil de Compact een jeugdig, stedelijk publiek aanspreken, dat zijn Kangoo als vrijetijdsvoertuig ziet. Grote verhuisambities heeft de Compact dus niet, zoals ook af te leiden uit zijn lengte, die het midden houdt tussen de Clio en Twingo. Een overheersend ruimtegevoel blijkt nochtans een belangrijk speerpunt, wat vooral de verdienste is van het grote, doorlopende raamoppervlak.
Qua moduleerbaarheid hoeft deze Kangoo, net als zijn inspirator, geen lessen te krijgen. De dakhemel achteraan spreidt zich open in combinatie met de achterruit, zodat een dagje windsurfen ook praktisch wordt. Of rollerskaten, overigens het thema waarrond de Compact werd ontwikkeld. Zijn achterklep opent zich in twee standen, opdat een gezellig kofferduikje opeens reeël blijkt. En daar is soms wat ruimte voor nodig, vandaar een achterbank die 180 graden kantelt. Het sportieve profiel zet zich door in de looks: een aluminium/oranje koets, 20 cm extra bodemvrijheid, opvallende negentienduimers en een trendy led-pakket. Vanbinnen één en al sportiviteit, van een handig kompas tot sfeervolle golven in plexiglas.
Om van elke seconde fun te genieten, moet het vooruitgaan. De 1.5 dCi van 105 pk met zesbak garandeert fijne prestaties, zoals 11,5 seconden van 0 tot 100 km/u. Dankzij een partikelfilter daalt de CO2 net onder de Renault eco2-drempelwaarde. En da's ironisch, want zwaardere broer Kangoo zit er net boven met dezelfde techniek. Voor de mobiele jongens en meisjes die deze waarde eigenhandig willlen verlagen, herbergt de Concept een heuse Rollerblade-uitrusting.
 Bron: © http://www.autowereld.be/medias/pics/X_9298_2_H.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.be/medias/pics/X_9298_1_H.jpg
|
|
|