NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Dj Fre
Sinds 13/12/2003
T: 71
R: 1690
|
20/12/2007 -
19:02u
|
Quote
|
Ik heb dus vorige week zondag 09/12/2007 een bestelling gedaan bij Pixmania en gevraagd te leveren met Kiala (4 à 5 werkdagen) en betaald met VISA.
Op Kiala werden volgende gegevens vermeld ivm mijn pakket:
11/12/2007 20:13 Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info 11/12/2007 23:48 Pakket aangekomen op sorteercentrum in het buitenland. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt. 13/12/2007 18:21 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala 14/12/2007 15:50 Pakket nog niet aangekomen in uw Kiala Punt - contacteer uw verkoper voor meer informatie
Uiteraard heb ik onmiddellijk contact opgenomen met Kiala en Pixamania na het verschijnen van de laatste melding (vrijdagavond 14/12/2007).
Van Kiala sindsdien nog geen antwoord gekregen, van Pixmania wel en dat ze pas op 14/12/2007 het pakket verstuurd hebben en dat het binnen 4 à 5 werkdagen zal aankomen.
We zijn ondertussen al 4 werkdagen verder, maar de status blijft nog steeds gelijk en ondertussen antwoorden ze bij Pixmania ook niet meer op m'n mails.
Wat kan ik nog doen? Bij wie moet ik aankloppen?
PS: Telefonisch contact opnemen met Pixmania is geen optie wegens veel te lang moeten wachten op een betaalnummer (0,17€/min), vorige keer heb ik 15min aan de lijn gehangen en toen werd de lijn verbroken...
Edit: Volgens mij is het pakket gewoon verloren en zit ik met de gebakken peren...
|
|
|