Dj Fre
wzl-lid
Sinds 13/12/2003
T: 71
R: 1690
|
20/12/2007 -
19:02u
| Quote
|
Ik heb dus vorige week zondag 09/12/2007 een bestelling gedaan bij Pixmania en gevraagd te leveren met Kiala (4 à 5 werkdagen) en betaald met VISA.
Op Kiala werden volgende gegevens vermeld ivm mijn pakket:
11/12/2007 20:13 Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info 11/12/2007 23:48 Pakket aangekomen op sorteercentrum in het buitenland. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt. 13/12/2007 18:21 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala 14/12/2007 15:50 Pakket nog niet aangekomen in uw Kiala Punt - contacteer uw verkoper voor meer informatie
Uiteraard heb ik onmiddellijk contact opgenomen met Kiala en Pixamania na het verschijnen van de laatste melding (vrijdagavond 14/12/2007).
Van Kiala sindsdien nog geen antwoord gekregen, van Pixmania wel en dat ze pas op 14/12/2007 het pakket verstuurd hebben en dat het binnen 4 à 5 werkdagen zal aankomen.
We zijn ondertussen al 4 werkdagen verder, maar de status blijft nog steeds gelijk en ondertussen antwoorden ze bij Pixmania ook niet meer op m'n mails.
Wat kan ik nog doen? Bij wie moet ik aankloppen?
PS: Telefonisch contact opnemen met Pixmania is geen optie wegens veel te lang moeten wachten op een betaalnummer (0,17€/min), vorige keer heb ik 15min aan de lijn gehangen en toen werd de lijn verbroken...
Edit: Volgens mij is het pakket gewoon verloren en zit ik met de gebakken peren...
|
Edz
wzl-lid
Sinds 27/3/2004
T:23 -
R:605
|
20/12/2007 -
19:12u
| Quote
|
ik werkte vroeger met een bedrijf dat ook samenwerkte met kiala
echt niks as miserie met da ding
ge kunt verlies van pakketjes hebben, maar 10-15%???
blijven aankloppen bij kiala, pixmania heeft er zelf waarschijnlijk niks mee temaken en kunnen zelf ook enkel maar druk zetten bij kiala
|
D3ton8oR
Stella-man
Sinds 15/10/2003
T:32 -
R:1581
|
21/12/2007 -
12:09u
| Quote
|
Als er niemand meer antwoordt als ge mailt/belt: consumentendienst... (TestAankoop zeker?)
Zijn de enige die nog wa druk kunnen zetten als ge genegeerd wordt.. en geloof me, die mannen worden nie genegeerd..
Aangezien ge nog niks getekend hebt voor ontvangst hebben ze bij kiala gene poot om op te staan, het moest al geleverd zijn.. Pixmania zelf zal het wsl (en terecht.. zij hebben hun deel gedaan, nl de aflevering bij kiala, volgens uw gegevens hierboven) afschuiven op kiala..
Bonne chance
|
Dj Fre
wzl-lid
Sinds 13/12/2003
T:71 -
R:1690
|
7/1/2008 -
21:24u
| Quote
|
Enkele weken later en tientallen mails héén en weer komt er uit als resultaat: pakket is afgeleverd door kiala aan mij (raar, kben nooit geweest want kreeg geen melding).
|
D3ton8oR
Stella-man
Sinds 15/10/2003
T:32 -
R:1581
|
15/4/2008 -
8:58u
| Quote
|
Ik ben ondertussen af en toe per toeval op een aantal verhalen uitgekomen over de "service" van Pixmania..  Man man wa er daar al voorgevallen is, nie te doen.. Denk da ge er langer ga over doen om iemand te vinden die tevreden is over pixmania dan omgekeerd.. Verkeerde goederen leveren, kapotte leveringen, géén levering, .. Na dat te lezen heb ik voor m'n eigen wel besloten da ik daar NOOIT iets ga bestellen.. Moet maar eens wat opzoeking doen, tis echt verschrikkelijk 
Dus voor de mensen die van plan waren via pixmania te bestellen: be warned
|
Dj Fre
wzl-lid
Sinds 13/12/2003
T:71 -
R:1690
|
15/4/2008 -
18:21u
| Quote
|
Ik bestel daar ook NOOIT niet meer, maar gelukkig heb ik na vele mails toch m'n geld terug gekregen...
|
Einstein
[mod] Kayniaan
Sinds 24/6/2004
T:84 -
R:2433
|
16/4/2008 -
11:11u
| Quote
|
ik heb der nog nooit problemen mee gehad
|
Kris
wzl-lid
Sinds 12/12/2003
T:33 -
R:340
|
30/4/2008 -
19:40u
| Quote
|
ik heb er een paar weken terug een gsm besteld, zonder problemen verlopen. 10 dagen later had ik hem, wel niet via Kiala..
|