NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » WZL » Requests » Tips voor iemand te kloten!
Onderaan pagina
  - 1 - 2 - 3 - 4 - volgende »
Vibra 2.001
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T: 19 R: 1060
10/3/2008 - 19:46u | Quote
Kzoek dus wa tips om mijne gebuur te kloten... ff de situatie schetsen hoe en waarom ik dit wil doen:

Enkele jaren geleden had mijn broer een BMW 320i gekocht, deze was geparkeerd in de straat bij ons aan een kant waar we hem niet konden zien staan. Ergens in het weekend kwam er een andere buur aanbellen, die vroeg : "Heb je al uw auto eens bezien?", waarop wij gingen kijken. Deze stond VOL met schreven, voorkant, zijkant, bovenkant, achterkant en ruiten. De sloten waren dan nog eens volgepropt met aarde en de uitlaat met papier. Dus wij bellen in de wijk waar we wonen en aan iedereen vragen of zo iets gezien hebben en dergelijke maar niemand had iets gezien.

Daarna dienden wij klacht in tegen onbekenden en na verloop van tijd kwam het dus uit de het van een van onze gebuur zijne kleinen was en van nog een andere kleine. De ene gebuur was vriendelijk en betaalde alles, maar de andere had geen familiale verzekering...
Die heeft dat dan uit eigen zak moeten betalen en zo is het allemaal begonnen. Opeens gaat de bel! Wij doen open en daar staat die gebuur, begint te roepen en te doen en zegt van : "Waarom heb ge de flikken moeten bellen, ge kon da toch wel eens komen vragen hebben(wat we gedaan hebben)."

Daarna enkele maanden niks gehoord tot er plots politie aan ons deur stond. Mijn vader zijn camion (die al 20 jaar in de wijk staat en eigenlijk wel niet mag, maar niemand klaagde ervan)moet weg, reden : der klaagt nen buur. Ge kunt al drie keer raden wie et was...
Dus mijn vader was een beetje in zin gat gebeten en telkens als hij solo naar huis kwam (ongeveer 7 ton, dan mag je in bebouwde kom staan en langer dan 8u) zette hij zijn camion daar terug. Weeral politie aan ons deur tot het mijn vader ook tegenstak en hem dan maar gewoon enkele straten verder parkeerde. Nog enkele maanden later, ik had een auto gekocht, mijn 2 broers ook ondertussen en deze moeten natuurlijk ergens kunnen staan. We hebben onze struiken voor ons huis weg gedaan en 2 parkeerplaatsen gemaakt (dus nu kunnen er 3 auto's staan met de gewone oprit erbij), dit wil dus zeggen dat er nog 1 auto ergens anders moet staan(wat meestal de mijne was, aangezien mijn broers altijd eerder thuis waren dan mij). Deze parkeerden we aan de zijkant van ons huis, waar die straat is van onze klaaggebuur. Soms stond de auto in het begin van die straat, soms in het midden(net aan de overkant van zijn oprit)(al naar gelang hoeveel auto's er al stonden, want er staan heel veel auto's in onze wijk).

Enkele weken daarna, politie aan de deur, de gebuur klaagt da uwe auto daar staat zeggen ze... Awel goe voor hem maar mijnen auto mag daar staan zei ik. Ze zijn dan gaan controleren en mijn auto mag daar idd staan, de gebuur heeft geen enkel probleem om van en op zijn oprit te rijden(zit zeker een 5tal meters tss zijn oprit en mijn auto). Hij is daar wss beetje boos van geworden dat ik mijn auto daar bleef zetten(als er iemand anders stond was dit wel geen probleem) dat hij op een dag zijn kleine jonges naar buiten begon te sturen om tegen mijn auto te .... urineren. Ook gooien ze telkens blikjes en afval in onze hooge haag die aan die kant staat. Als ze aan het voetballen zijn, sjotten ze express eens tegen mijn auto. Hij parkeert zich ook telkens op een afstand van zoeen 5 cm van mijn auto(al meerdere foto's van genomen). Als hij zijn auto wast, doet hij dit op een 2tal meters van mijn auto waardoor andere auto's net doorkunnen en als hij dan gedaan heeft spuit em eens de straat af richting mijn auto(hetzelfde met zijn grasmachientje). Em laat zelfs zijn kleine gasten voor mijn auto springen zodat ik me daar niet kan parkeren... zo zie je maar hoe hij inzit met zijn kinderen..

Nu was het al enkele weken trug stil maar we kregen een week geleden ofzo weer bezoek van de politie. Ik zou op zijn brievenbus moeten gespuwd hebben(wat ik niet gedaan heb). Vandaag wil ik vertrekken, liggen er wel niet een 5tal dikke vettige fluimen op mijn ruit...

(er zijn wellicht nog dingen die gebeurd zijn maar waarop ik nu niet kan komen)

Het begint me een beetje tegen te steken van telkens de politie aan de deur te krijgen die toch niks aan de situatie doet, dus wil ik nu mijne gebuur een beetje trug kloten, maar wel zodat er geen gevolgen zijn zoals boetes,etc...

Als er hier een paar goeie kloters zitten die wa tips hebben, ge moogt ze gerust laten weten!!


Alvast bedankt en sorry vo de lange tekst

Edit: Gelieve nie te reageren voor typfouten... ik kan da nie goe
Jonesti 3.621
wzl-lid
Sinds 16/1/2005
T:29 - R:77
10/3/2008 - 20:02u | Quote
Hahaha spannende serie, ik kan niet wachten op deel 2
shibby 0.649
wzl-lid
Sinds 19/3/2005
T:36 - R:951
10/3/2008 - 20:03u | Quote
Wa nen kloot van nen mens
Vibra 2.001
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:19 - R:1060
10/3/2008 - 20:08u | Quote
Tmoet eigenlijk nie echt persé iets zijn voor te kloten, als er gewoon iemand al weet hoe je dit kan stoppen is ook al iets
Musicman 3.113
wzl-lid
Sinds 4/4/2006
T:9 - R:340
10/3/2008 - 20:12u | Quote
hihi. Grappig verhaal

Minder grappig voor u
WishMaster
[mod] 666
Sinds 26/2/2003
T:99 - R:2018
10/3/2008 - 20:20u | Quote
Klacht indien voor laster/stalking.

Of alles filmen (kunde gene webcam op uwe auto richten?)
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:58 - R:3161
10/3/2008 - 21:11u | Quote
Waar blijven de rechten-nerds hier die hierover iets weten.



dannyboy 3.329
wzl-lid
Sinds 31/5/2005
T:108 - R:883
10/3/2008 - 21:22u | Quote
schijt gewoon in zijn brievenbus!!
Vibra 2.001
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:19 - R:1060
10/3/2008 - 22:47u | Quote
WishMaster schreef:
Klacht indien voor laster/stalking.

Of alles filmen (kunde gene webcam op uwe auto richten?)

Heb daar idd ook al aan gedacht, maar mijn auto staat dus aan die kant van die hoge haag waardoor ik net het dak zie van mijn auto en van da klacht indienen... daar zou toch niks van komen, zoals dit al de hele tijd is.

Laatst aangepast door Vibra op 10/03/2008 22:47:44u (1x aangepast)
pantoffelheld 3.524
wzl-lid
Sinds 26/7/2004
T:15 - R:746
10/3/2008 - 23:16u | Quote
camera in de auto leggen en zo filmen e
HOOW
Garfield-lover
Sinds 29/1/2004
T:57 - R:3052
10/3/2008 - 23:46u | Quote
Aja pest die ns goed terug dan zal die nog pissiger nog worden en nog meer dingen tegen u gaan uithalen en dan kunt ge die misschien nog wa meer terug pesten... tot een van de partijen het opeens zo beu is dat ze gewoon over de schreef gaan.

probeer gewoon de slimste te zijn, parkeer uauto een stuk verder, van wat wandelen ga je niet dood en negeer die mens zo veel mogelijk.
vermijd en negeer hem zo veel mogelijk. lok het zeker niet uit.
Die mens is er gewoon nog niet goed van dat em zn volledige maandpré heeft mogen uitgeven voor n streek van zn kleinen.

buren ruzies kunne ferm uit de hand lopen hoor.
En eens een kloot altijd een kloot, die gaat echt niet meer veranderen.

Of ga eens praten met de flikken leg het eens allemaal rustig uit en zeg dat je er nogal mee verveeld zit en hen niet wilt voor elk kleinigheidje doen komen.
Die mannen hebben ook wle wat beters te doen dan naar een fluim op een brievenbus of een ruit te komen kijken.

Laatst aangepast door HOOW op 10/03/2008 23:48:36u (1x aangepast)
ronnie van de putte 3.142
wzl-lid
Sinds 9/2/2005
T:12 - R:356
10/3/2008 - 23:49u | Quote
Maken:
Vul de fles volledig met stukjes aardappel(schillen). Giet de fles vervolgens vrijwel tot de rand toe vol met water. Voeg eventueel een scheutje pokon toe. Giet hier nog een laagje olie over om de boel goed luchtdicht af te sluiten. Doe de dop weer op de fles en laat deze een maandje staan. Als het goed is heb je nu boterzuur.

Gebruik:
Boterzuur is nogal akelig spul, zorg er goed voor dat je er geen mensen of dieren mee raakt. Verder is het gebruik nogal triviaal; danwel neus dicht, dop open en fles weggooien danwel de fles ergens tegen kapot smijten. Voor de dakbeklimmers onder ons: boterzuur doet het erg goed bij de luchtinlaat van de airco.

altij lachen
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:19 - R:535
11/3/2008 - 10:18u | Quote
ik zou eerst eens langsgaan om er mee te praten en hem op eender welke manier duidelijk maken dat het zo niet verderkan.
als dat niet helpt zou ik ook om het even wat de politie bellen als hij is verkeerd doet

normaal gezien mag je auto op straat staan, aangezien de stoep en straat eigendom zijn van de gemeente (al is het ter hoogte van iemands tuin)..... enkel als je letterlijk op zijn eigendom gaat staan, het uitzicht kunt belemmeren of hem hindert bij het af en aan rijden heeft hij een poot om op te staan. indien je op dit vlak in je recht bent, kan je hem aanklagen voor stalken en pesterijen.
ook een idee: ga direct naar de vrederechter ipv naar de politie, anders blijft die situatie maar duren

hem echt terugkloten is dus de slechtste oplossing, al kan het wel deugd doen, maar dan kloot hij je achteraf nog harder

Laatst aangepast door Hot Prospect op 11/03/2008 10:19:34u (1x aangepast)
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
11/3/2008 - 11:18u | Quote
BlOeMbAk schreef:
Waar blijven de rechten-nerds hier die hierover iets weten.




naart vredegerecht stappe ma voor een paar fluime ze zulle lachen
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:58 - R:3161
11/3/2008 - 11:25u | Quote
Mosterdzaad in zijn tuin gooien. Dat blijft gaan dacht ik.
v0nz0 2.91
wzl-lid
Sinds 15/10/2004
T:31 - R:397
11/3/2008 - 12:17u | Quote
of ge gaat gewoon met al u broers en u vader daar eens langs en ge gedraagt u wa stoer , als em ni bang is slaagde em gewoon in elkaar, of ge verkracht zijn zonen, of zijn vrouw
maxxx 2.432
wzl-lid
Sinds 18/7/2006
T:1 - R:141
11/3/2008 - 13:27u | Quote
hou alles bij in een boekje, en neem zoveel mogelijk foto-videomateriaal, liefst waarop je ziet dat hij het aan het doen is. Daarna ga je naar de vrederechter en klaag je hem daarvoor aan.
Vibra 2.001
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:19 - R:1060
11/3/2008 - 17:32u | Quote
Ik ben al naar politie geweest, en ook al gebelt maar die gasten doen gewoon niks...

Het enigste van bewijsmateriaal is: Dicht parkeren bij onze auto's(foto), De straat en grasmachien afspuiten richting mijn auto(foto en mss ergens een filmptje), Hijzelf die zich tegen richten parkeert(foto, en dit doet hij dus altijd), zijn vrachtwagen(jawel, et is ook ne camionchauffeur...) staat ook soms in onze straat(en em belt hiervoor naar de flikken voor mijn pa, maar zijn vrachtwagen staat hier ook niet zolang eigenlijk. En dat is het zowat, toch niet genoeg om iemand aan te klagen of dergelijke??

Alvast bedankt voor de reacties
El Carlo 3.707
wzl-lid
Sinds 15/5/2006
T:17 - R:677
11/3/2008 - 21:59u | Quote
damn, wa ne klojo
thomasbaerten 2.622
wzl-lid
Sinds 13/6/2007
T:45 - R:440
11/3/2008 - 23:03u | Quote
http://www.moviepulp.be/wp-content/uploads/2007/12/the-a-team.jpg
Bron: © http://www.moviepulp.be/wp-content/uploads/2007/12/the-a-team.jpg



Nee , even serieus nu.
Zoals al eens gezegt, zet uwe auto 20/30 meter verder. Be the bigger man.
En trouwens, ge moogt de straat nie filmen, dus zoiets zal ook nie tellen als bewijsmateriaal
dannyboy 3.329
wzl-lid
Sinds 31/5/2005
T:108 - R:883
12/3/2008 - 10:04u | Quote
thomasbaerten schreef:
the a team

Nee , even serieus nu.
Zoals al eens gezegt, zet uwe auto 20/30 meter verder. Be the bigger man.
En trouwens, ge moogt de straat nie filmen, dus zoiets zal ook nie tellen als bewijsmateriaal

waarom zou ge de straat nie mogen filmen? Ik herriner me een voorval waarbij een jongen een boete zou krijgen omdat zijn brommer te snel ging. Maar die is kwijtgescholden door een filmpke dat die jongen met zijn gsm had gemaakt, waarop te zien was dat de flik die de brommer op de rollen aant testen was, met beide voeten op de grond stond, ipv met zijn volledig gewicht op de brommer te zitten. Dat was ook gewoon bij een controle op straat gefilmt
  - 1 - 2 - 3 - 4 - volgende »
 
Bovenaan pagina