NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Ragster: brutale Beetle
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
daboykefke 2.516
Sinds 29/10/2003
T: 49 R: 4529
9/1/2005 - 22:24u Quote
Op de Autoshow in Detroit laat Volkswagen een studiemodel zien van een uitermate sportieve New Beetle. VW noemt de auto zelf een studie, sportwagen en een kijkje in de toekomst.

Het Ragster studiemodel is een vingeroefening voor een sportieve versie van de NewBeetle. De auto is voorzien van een groot open dak. Ook werden de A-stijlen 9 cm ingekort en een U-vormige dakbeugel is de behuizing van de soft top. Daarmee krijgt de Volkswagen een vorm die lijkt op een Speedster. Daarnaast werden de spatborden, lichten aan voor- en achterzijde en bumpers opnieuw ontworpen. Ook zijn op deze anabolen-Beetle hoogmodieuze 19 inch wielen en banden in de maat 235 gemonteerd.
De auto krijgt met zijn lage voorruit en 3 luchtinlaten aan de voorzijde een sportief karakter. Daar zorgen ook de accenten van geborsteld aluminium voor en portierramen zonder B-stijl.
Het Ragtop dak kan middels een schakelaar op het stuur worden bediend. De zijruiten kunnen over de gehele lengte van de auto naar beneden worden gelaten. In een eventueel productiemodel zal ook de achterruit uitneembaar zijn.

Over de haalbaarheid van het studiemodel zegt Volkswagen: “We hebben eerder de Concept 1 studie in Detroit laten debuteren. Dat is later de New Beetle geworden. Ook de Ragster heeft zeker het potentieel om seriemodel te worden.’



http://www.autoweek.nl/images/480/8254711.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254711.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254712.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254712.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254713.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254713.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254714.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254714.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254715.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254715.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254716.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254716.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254717.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254717.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254718.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254718.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254719.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254719.jpg


http://www.autoweek.nl/images/480/8254710.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8254710.jpg