Element
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T: 37
R: 677
|
11/1/2005 -
20:45u
| Quote
|
kan er mij iemand helpen met dit programma ben bezig met het te leren voor een cs map te make van cs source ik kan al een kubus maken(de kamer) en nen box zetten ma ik wil een buyzone maken? en zo wapens neerleggen lijk in fy_iceworld? hoe doe ik dat?
|
cush
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 -
R:422
|
12/1/2005 -
9:02u
| Quote
|
http://www.halflife2.net
http://www.hl2modcentral.com/tutorial.php
als ik straks op de link kom van de sdk, post ik hem ook. hf
|
Element
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:37 -
R:677
|
12/1/2005 -
17:21u
| Quote
|
kvin nx van die buyzone.
Edit by Phil: gedraag je.
Laatst aangepast door
Phil
op 12/01/2005 17:28:54u
(1x aangepast)
|
Phil
Uberhacker
Sinds 23/2/2003
T:10 -
R:484
|
12/1/2005 -
17:29u
| Quote
|
Kijk hier eens: http://www.frankclan.ca/maps/map_resources/Webpage_backups/Engine_theory3/mapping_tut2/ Daar staat een func_ voor een buyzone te maken.
Meer hulp nodig ?
|
Element
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:37 -
R:677
|
13/1/2005 -
18:30u
| Quote
|
ja had et ervoor al gevonde maar hoe maak ik van die maps lijk de_rats_2004_crzy zijn die moeilijk te make?
|
Phil
Uberhacker
Sinds 23/2/2003
T:10 -
R:484
|
14/1/2005 -
12:00u
| Quote
|
Geen idee, heb dat nog nooit gespeeld.
Maar om op je vraag te antwoorden: ja.
MAW: als het moeilijk is: google it. Leer. Lurk op gespecialiseerde forums. Vraag daar hulp (netjes & beleefd, met degelijk zinnen en uitleg - niet zoals hier dus), ik vermoed dat ze je daar beter gaan kunnen helpen. Wees ook bereid om er serieus wat tijd in te investeren. Knappe & unieke maps maak je niet op 2 weken tijd. De editors mogen dat wel uitzonderlijk goed worden, sommige dingen vereisen nog altijd scripting en een uitgebreide kennis.
Laatst aangepast door
Phil
op 14/01/2005 12:00:22u
(1x aangepast)
|
Element
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:37 -
R:677
|
14/1/2005 -
18:19u
| Quote
|
kzal het dan houde bij de kleine funmappekes of gwn niet
|