NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Balzak » Balzak edities » Polls = vriendjespolitiek?
Onderaan pagina
  - 1 - 2 - volgende »
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T: 116 R: 1506
20/1/2005 - 11:01u | Quote
Aangezien ik al enkele reacties heb gehoord/gezien/gekregen zou ik toch graag dees polleken is doorvoeren

  POLL

Zijn de polls over de challenge vriendjespolitiek en zou het beter zijn dat er één iemand (Balzakker) onafhankelijk zijn keuze maakt?
Je moet ingelogd zijn om te stemmen...
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 11:09u | Quote
Ik heb eigelijk zelf de mening dat vroeger toen Vanmol nog de winnaars koos dat de kwaliteit van de afbeelding het altijd haalde van de kwantiteit van het aantal vriendjes dat je had op Wzl. Nu zie ik vaker en vaker dat er goeie afbeeldingen zijn die het niet halen;tegenover mindere die het wel halen omdat de makers ervan toevallig populair zijn op Wzl. Balzak reikt verder dan Wzl alleen,Balzak heeft ook buiten Wzl fans en vind ik eigelijk dat kwaliteit terug zou moeten primeren op ... het aantal vriendjes je binnen wzl hebt ... Het objectieve oordeel van Vanmol of Klier of JeXX of ... zou terug moeten kiezen eventueel rekening houdend met deze enorm "subjectieve" polls

Laatst aangepast door SaeKoTiC op 20/01/2005 11:59:11u (1x aangepast)
Vanmol
Balmeister
Sinds 5/5/2003
T:123 - R:567
20/1/2005 - 14:34u | Quote
Ik zou natuurlijk een nauwere selectie kunnen maken
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 15:10u | Quote
Awel bijvoorbeeld,kheb die poll gewoon ff gelanceerd om da is te bespreken met iedereen die er zn zegje over te doen heeft Maar de reactie gebeurt ni echt massaal
Eskimoke 3.717
Igloman
Sinds 6/5/2004
T:9 - R:1150
20/1/2005 - 15:19u | Quote
oei saekotic heb jij geen vriendjes op wzl?^^
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 15:33u | Quote
braaf zijn é eskimoke ^^ Het is wel een feit dat sinds ik mod ben er een aantal mensen zijn die het op mij gemunt hebben omdat ik een nogal repressieve aanpak heb tegenover repo-shouters
Eskimoke 3.717
Igloman
Sinds 6/5/2004
T:9 - R:1150
20/1/2005 - 15:36u | Quote
hehe wel geen slecht gedacht om een centrale jury van cartoonisten op te richten
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:58 - R:3161
20/1/2005 - 16:47u | Quote
k heb nee gestemt
maar k doe niet mee met balzak als ga k wel altijd eens kijke
soms stem k ook eens ma dit gebeurt toch niet zoveel
al zou k 1 persoon laten beslissen minder goe vinde omdat humor subjectief is ( k twijfel zeker niet aan de bekwaamheid van Vanmol)
maar een kleine groep personen ( bekwaam natuurlijk) die jureert zou et beste zijn denk k. deze personen moeten dan ook wel onafhankelijk zijn.
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 16:57u | Quote
Ja moest er inderdaad gestemd worden op de inhoud van de fotoshop heb je gelijk dat een stemming van de leden een beter resultaat heeft. Maar ik heb vaak gemerkt dat er in het begin van de poll eerlijk wordt gestemd. Maar dat dan mensen hun vriendjes beginnen in te roepen om op hun te stemmen. Het valt nogal op dat als er in verschillende dagen tijd in totaal twintig mensen EERLIJK hebben gestemd met een degelijke uitslag tot gevolg. En dat erna ineens in één half uur twintig mensen stemmen enkel en alleen op één persoon helemaal onderaan in de rangschikking zelfs dikwijls,waardoor die persoon wint. Dat lokt bij velen (ook mezelf geef ik toe) de neiging uit om ook mensen gaan in te schakelen waardoor je een compleet verkeerd resultaat krijgt. Dus ik denk dat je niet zomaar mag concluderen dat deze stemming een beter beeld geeft van het algemene gevoel voor humor. Deze stemmingen door mensen die zelfs niet kijken naar de andere inzendingen hebben zelfs niet te maken met iemands gevoel voor humor maar enkel met vriendschap,respect of een schuldgevoel tov van de andere laat staan met hun gevoel voor humor. Als Vanmol de winnaars kiest dan zijn deze meestal algemeen aanvaard en hebben ze uberhaupt te maken met het gevoel van humor van één mens en dat is mijns inziens nog altijd meer als dat van geen mens zoals vaak gebeurt in het vriendjes-systeem van deze polls.

Laatst aangepast door SaeKoTiC op 20/01/2005 17:00:08u (1x aangepast)
Eskimoke 3.717
Igloman
Sinds 6/5/2004
T:9 - R:1150
20/1/2005 - 17:10u | Quote
Maar dat dan mensen hun vriendjes beginnen in te roepen om op hun te stemmen
alludeert gij op evil weasel zijn verjaardagskadoke?

Laatst aangepast door Eskimoke op 20/01/2005 17:11:05u (1x aangepast)
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 17:26u | Quote
Elke week opnieuw ziet ge hetzelfde terugkomen Dus ik alludeer eigelijk op een algemene bevinding die bij mij elke week wordt versterkt ...

Laatst aangepast door SaeKoTiC op 20/01/2005 17:27:08u (1x aangepast)
Eskimoke 3.717
Igloman
Sinds 6/5/2004
T:9 - R:1150
20/1/2005 - 17:44u | Quote
i see...
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:58 - R:3161
20/1/2005 - 17:55u | Quote
SaeKoTiC schreef:
Ja moest er inderdaad gestemd worden op de inhoud van de fotoshop heb je gelijk dat een stemming van de leden een beter resultaat heeft. Maar ik heb vaak gemerkt dat er in het begin van de poll eerlijk wordt gestemd. Maar dat dan mensen hun vriendjes beginnen in te roepen om op hun te stemmen. Het valt nogal op dat als er in verschillende dagen tijd in totaal twintig mensen EERLIJK hebben gestemd met een degelijke uitslag tot gevolg. En dat erna ineens in één half uur twintig mensen stemmen enkel en alleen op één persoon helemaal onderaan in de rangschikking zelfs dikwijls,waardoor die persoon wint. Dat lokt bij velen (ook mezelf geef ik toe) de neiging uit om ook mensen gaan in te schakelen waardoor je een compleet verkeerd resultaat krijgt. Dus ik denk dat je niet zomaar mag concluderen dat deze stemming een beter beeld geeft van het algemene gevoel voor humor. Deze stemmingen door mensen die zelfs niet kijken naar de andere inzendingen hebben zelfs niet te maken met iemands gevoel voor humor maar enkel met vriendschap,respect of een schuldgevoel tov van de andere laat staan met hun gevoel voor humor. Als Vanmol de winnaars kiest dan zijn deze meestal algemeen aanvaard en hebben ze uberhaupt te maken met het gevoel van humor van één mens en dat is mijns inziens nog altijd meer als dat van geen mens zoals vaak gebeurt in het vriendjes-systeem van deze polls.

k heb geen weet van een vriendjessysteem( zo veel kom k ook nie kijken)
maar als dit er is wat wel zeer wss is nu k uw uitleg hoor dan ben k ook wel akkoord met vanmol als jury
SaeKoTiC
[mod] goeroe
Sinds 10/4/2003
T:116 - R:1506
20/1/2005 - 18:07u | Quote
BlOeMbAk schreef:
SaeKoTiC schreef:
Ja moest er inderdaad gestemd worden op de inhoud van de fotoshop heb je gelijk dat een stemming van de leden een beter resultaat heeft. Maar ik heb vaak gemerkt dat er in het begin van de poll eerlijk wordt gestemd. Maar dat dan mensen hun vriendjes beginnen in te roepen om op hun te stemmen. Het valt nogal op dat als er in verschillende dagen tijd in totaal twintig mensen EERLIJK hebben gestemd met een degelijke uitslag tot gevolg. En dat erna ineens in één half uur twintig mensen stemmen enkel en alleen op één persoon helemaal onderaan in de rangschikking zelfs dikwijls,waardoor die persoon wint. Dat lokt bij velen (ook mezelf geef ik toe) de neiging uit om ook mensen gaan in te schakelen waardoor je een compleet verkeerd resultaat krijgt. Dus ik denk dat je niet zomaar mag concluderen dat deze stemming een beter beeld geeft van het algemene gevoel voor humor. Deze stemmingen door mensen die zelfs niet kijken naar de andere inzendingen hebben zelfs niet te maken met iemands gevoel voor humor maar enkel met vriendschap,respect of een schuldgevoel tov van de andere laat staan met hun gevoel voor humor. Als Vanmol de winnaars kiest dan zijn deze meestal algemeen aanvaard en hebben ze uberhaupt te maken met het gevoel van humor van één mens en dat is mijns inziens nog altijd meer als dat van geen mens zoals vaak gebeurt in het vriendjes-systeem van deze polls.

k heb geen weet van een vriendjessysteem( zo veel kom k ook nie kijken)
maar als dit er is wat wel zeer wss is nu k uw uitleg hoor dan ben k ook wel akkoord met vanmol als jury


Ja zeker kunt ge daar nooit van zijn natuurlijk. Maar het viel mij wel op En de link tussen de feiten en mijn conclusie is ni moeilijk te zoeken é Ik geef ook eerlijk toe dat ik het ook deed. Ik stond af en toe wel eens eerste of tweede of derde maar dan kwam er een of de andere af me ineens 20 stemmen en gedaan me saekotic Tuurlijk ga ik dan ook kameraadjes zoeken. Tis da systeem net da ik kwijt wil. Gewoon alles eerlijk ...
Juurn 3.243
wzl-lid
Sinds 5/3/2004
T:218 - R:2678
20/1/2005 - 18:30u | Quote
vriendjespol. ^^
Vanmol
Balmeister
Sinds 5/5/2003
T:123 - R:567
20/1/2005 - 23:09u | Quote

Juurn heeft wel de geniaalste avatar!!!
Pjoe 3.433
Suicide Bunny
Sinds 7/11/2003
T:46 - R:1703
21/1/2005 - 7:34u | Quote
deze poll is uiteraard ook beïnvloed door vriendjespolitiek !!!

wel, als grote zaag die eigenhandig begonnen is met de polls, omdat ik het ook niet eerlijk vond dat 1 iemand de top 3 koos, moet ik toch zeggen dat dit systeem ook niet alles is... we zijn van een poll met alle inzendingen al naar een poll met preselecties gegaan, maar idd wordt er meer gestemd op wie de inzending heeft gemaakt dan wel op de inzending zelf...

mss moeten de huiscartoonisten het maar weer zelf gaan doen, ofwel gewoon 1 iemand die ze kiest, ofwel dat ze zelf onderling een kleine poll doen, als die mannen daar tijd en interesse voor hebben, da weet ik ni...
Vanmol
Balmeister
Sinds 5/5/2003
T:123 - R:567
21/1/2005 - 12:37u | Quote
ik zit nog steeds gebiologeerd naar de avatar van Juurn te staren!
peTer 2.25
wzl-lid
Sinds 29/9/2004
T:2 - R:22
21/1/2005 - 13:54u | Quote
vanmol moet gewoon beoordelen, hij is de man met de zak
Juurn 3.243
wzl-lid
Sinds 5/3/2004
T:218 - R:2678
21/1/2005 - 15:12u | Quote
Vanmol schreef:

Juurn heeft wel de geniaalste avatar!!!

Toch nog mensen met smaak hier..
Pjoe 3.433
Suicide Bunny
Sinds 7/11/2003
T:46 - R:1703
21/1/2005 - 16:43u | Quote
't is in ieder geval de genitaalste ...
  - 1 - 2 - volgende »
 
Bovenaan pagina