NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Politiek » Belgische politiek » Welke partij kies jij?
Onderaan pagina
« vorige - 1 - .. - 14 - 15 - 16 - 17 - volgende »
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
10/8/2006 - 10:11u | Quote
tasmdevil schreef:
onlangs nog op een sticker van de pvda het volgende gezien:

600 000 werklozen, waarom nog werken?

vond ik een bijzonder intelligente slogan, doe zo voort

lol, een belachelijke slogan man, echt zo... *zucht*
Curse 3.079
wzl-lid
Sinds 16/11/2005
T:4 - R:187
10/8/2006 - 12:14u | Quote
ja, das zeker maar ik denk dat iedereen akkoord zal gaan wanneer dak zeg pvda, en breder, extreem links, zuigt enorm.
Humanatur 3.373
wzl-lid
Sinds 9/2/2005
T:12 - R:1084
19/8/2006 - 9:07u | Quote
Curse schreef:
ja, das zeker maar ik denk dat iedereen akkoord zal gaan wanneer dak zeg pvda, en breder, extreem links, zuigt enorm.

mja, iedere vorm van extremisme is verderfelijk. links, maar natuurlijk zoveel meer rechts. links heeft het nog goed voor met de mensen ...

heb sinds een paar maanden een partijkaart vd SP.a ...
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
27/8/2006 - 13:43u | Quote
Humanatur schreef:
Curse schreef:
ja, das zeker maar ik denk dat iedereen akkoord zal gaan wanneer dak zeg pvda, en breder, extreem links, zuigt enorm.

mja, iedere vorm van extremisme is verderfelijk. links, maar natuurlijk zoveel meer rechts. links heeft het nog goed voor met de mensen ...

heb sinds een paar maanden een partijkaart vd SP.a ...

denk da maar , die linkse ratten spelen het gewoon slimmer en doen alsof ze het goed voor hebbe met de mensen, maar eigelijk zijn het gewoon dezelfde apen die naar macht snakken. En gij kijkt nu vanuit het stnadpunt van de linksen, maar er zijn ook mensen die vanuit het standpunt van de (extreem)rechtse kant kijke en die zegge natuurlijk dat rechts goed is voor de mensen.

Fisheke 3.246
wzl-lid
Sinds 19/5/2004
T:3 - R:879
27/8/2006 - 15:18u | Quote
Felix Da Housecat schreef:En gij kijkt nu vanuit het stnadpunt van de linksen, maar er zijn ook mensen die vanuit het standpunt van de (extreem)rechtse kant kijke en die zegge natuurlijk dat rechts goed is voor de mensen.

Dr is natuurlijk altijd het idee dat links het goed voor heeft met alle mensen, daar waar rechts zichzelf voortrekt. (ge gaat me nie wijsmaken da Dolfke het goed voorhad met de joden, of dat 't Blok het goed voorheeft met de moslims..).
Curse 3.079
wzl-lid
Sinds 16/11/2005
T:4 - R:187
31/8/2006 - 1:30u | Quote
jaja tuurlijk, Stalin had het voor de mensen... resultaat: nog meer doden of Hitler... da was echt een kermisjongen tegenover de rooien (6.000.000 vs 20.000.000 maak het voor u eigen uit)

het hebben voor de mensen... NOT, extremen sucken gewoon...
The Fabulous 3.29
Algemeen zeveraar
Sinds 2/12/2004
T:38 - R:3521
31/8/2006 - 11:33u | Quote
Volgens Mij was stalin toch niet het ideale voorbeeld voor een extreem linkse leider Hij had meer fascistische neigingen dan communistischevoor extreem links neem ik dan toch liever Fidel voor. maar dat gaat ons weer doen afdwalen naar een ander topic
Fisheke 3.246
wzl-lid
Sinds 19/5/2004
T:3 - R:879
31/8/2006 - 11:48u | Quote
Het weer in extremen trekken.. nergens goed voor.

Eventjes twee basisideeën naast elkaar zetten.

- liberalisme: iedereen kookt zijn eigen potje, alles zal wel in orde komen.
- socialisme: iedereen helpt de anderen hun potje te koken.

Beide filosofiekes hebben zo hun voordelen.. maar is het u ooit al opgevallen dat alleen mensen die het zelf goed hebben voor het liberalisme ("rechts" if you want to call it that) kieen? Ze kiezen met andere woorden voor het systeem waar - wonderbaarlijk toch - zij alleen maar voordeel bij halen..

Vandaar mijn stelling: liberalen (beter woord dan rechts) zorgen vooral goed voor hun eigen zelve, en socialisten (beter woord dan links) zorgen ook voor de andere mensen.. En da standpunt kunde rekken van de relaties in uw eigen gezin tot mondiale verhoudingen tussen de verschillende continenten, altijd geldig!
Curse 3.079
wzl-lid
Sinds 16/11/2005
T:4 - R:187
31/8/2006 - 13:41u | Quote
ge vergeet wel te zeggen dat de helft van de mensen die socialisten zijn zelf niks bijdragen aan de maatschappij en alleen maar het geld van de anderen willen verdelen ok is overdreven, sorry
Bozzie 3.336
wzl-lid
Sinds 15/10/2004
T:1 - R:548
31/8/2006 - 15:16u | Quote
Curse schreef:
ge vergeet wel te zeggen dat de helft van de mensen die socialisten zijn zelf niks bijdragen aan de maatschappij en alleen maar het geld van de anderen willen verdelen ok is overdreven, sorry


Het is wel vrij logisch dat mensen die zelf met moeite rondkomen niet voor een liberale partij gaan stemmen, waar het "ieder voor zich"-principe gehanteerd wordt. Zo lang er echter nog mensen zijn die niet alleen naar zichzelf kijken, ook al zouden ze daar het meeste voordeel mee kunnen doen, is er nog hoop. Egoïsme wordt tegenwoordig vaak vertaald in individualisme en veel mensen zijn daar nog trots op ook. Dat is pas triest.
Mathix 2.6
wzl-lid
Sinds 14/8/2006
T:0 - R:2
3/9/2006 - 11:23u | Quote
wow, hier zitten echt wel een hoop fascisten bijeen precies, VB aan top, damn had ik ni verwacht,.... extreem partijen schaden altijd, als ze dat nog ni door hebben.... kijk naar de buurlanden, waar al zoveel zinloos geweld is geweest tgv extreme uitlatingen , en dan spreek ik zowel links, moslim extremisme,als van het rechtse gespuis....

het is gewoon allemaal een heel triestige en spijtige bedoeling....
Dat we eens het "beter voorkomen dan genezen" zouden toepassen, maar zoals de geschiedenis zich steeds zal herhalen, en mensen blijkbaar te dom zijn uit hun fouten te leren, zal het weer genezen worden , wat we hadden kunnen voorkomen... triestig nee?
Al die ingeburgerde angst, angst van die nieuwe (en het o zo mooie woord) "multi culturele samenleving", die in de mensen wordt omgezet tot steeds meer doorgedreven haat... kijk maar naar het profiel van een doorsnee fascist,- het zijn niet meer dan angstige mensen in een harnas van haat en frustraties....

ik stem niet voor partij mensen, of wie sympathiek is of iets doet voor mijn gemeente, stad, en al dat gedoe,
ik stem voor een ideologie waar ik in geloof, en die iedereen ten goede komt, en dat is volgense mij socialisme, ... en ja er zijn hiaten in het systeem , er zijn profiteurs , de doppers ,en al die lullen, maar dat zal je altijd in een maatschapij hebben, ...
het enigste dat de kloof tussen arm en rijk niet verder laat uitbreiden is de socialistische gedachten, en de rest doet meer kwaad dan goed...

zo denk ik erover..

Laatst aangepast door Mathix op 3/09/2006 14:20:54u (1x aangepast)
guts and glory 3.556
wzl-lid
Sinds 18/6/2005
T:1 - R:328
3/9/2006 - 16:12u | Quote
Mathix schreef:
ik stem niet voor partij mensen, of wie sympathiek is of iets doet voor mijn gemeente, stad, en al dat gedoe,
ik stem voor een ideologie waar ik in geloof, en die iedereen ten goede komt, en dat is volgense mij socialisme, ... en ja er zijn hiaten in het systeem , er zijn profiteurs , de doppers ,en al die lullen, maar dat zal je altijd in een maatschapij hebben, ...
het enigste dat de kloof tussen arm en rijk niet verder laat uitbreiden is de socialistische gedachten, en de rest doet meer kwaad dan goed...

zo denk ik erover..


spreekt ge dan over het socialisme van Marx ( niet te verwarren met het communisme uiteraard ) of dat van de hedendaagse "socialistische" partijen?
Mathix 2.6
wzl-lid
Sinds 14/8/2006
T:0 - R:2
3/9/2006 - 17:14u | Quote


spreekt ge dan over het socialisme van Marx ( niet te verwarren met het communisme uiteraard ) of dat van de hedendaagse "socialistische" partijen?


de basis is socialisme van Marx, nu ja je moet dit altijd in de hededaagse context plaatsen hé, de problemen van nu zijn niet die meer van toen en marx zat er zoals iedereen wel af en toe een beetje naast
, nu de "socialistische" partijen, zijn alles behalve van wat ze zouden moeten nastreven, nu ja ze zijn het enigste alternatief( ikzou nog groen kunnen gaan maar die mannen vind ik werkelijk vrij incompetent) en hun beginselen zouden hier toch op steunen, nuja weet dat dit wel alles een beetje naïf is. Maar ja beter dan op populusiten te stemmen,( bv nooit op een stevaert of, Leterme stemmen)

Nu waar het mij vooral om gaat is de federale, en europeese politiek, het vergaande privatiseren, van allerhande sectoren, die alles behalve mogen geprivatiseerd worden,het weerkerend Fascisme ed, daarvan wil ik gewoon geen deel uitmaken,en zal er nooit een stem van mij naar hun uitgaan,
en dan denk ik dat als ik bv op Spa stem, ok bezig ben ... voor zo ver ze hun idealen kunnen nastreven natuurlijk, want de regering van nu tja ... Liberaal en socialistische regering ....
Hisker 2
wzl-lid
Sinds 8/9/2006
T:0 - R:3
12/9/2006 - 14:25u | Quote
MissFonzie schreef:
en vowa nie jong, Vlaanderen verovert de Wereld!

En ze zullen fritten fretten en duvelkes drinken tot ze doodvallen overal! Muahahaha!

ahahah das wel ne goeie
Hisker 2
wzl-lid
Sinds 8/9/2006
T:0 - R:3
12/9/2006 - 14:27u | Quote
al degene die op het vlaams blok gaan stemme veel plezier met julie avondklok hééééé
maar ik stem liever op niks ik vul niks in das gwn... u stem gaat bij de meerderheid.
aby 3.118
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:2 - R:142
8/10/2006 - 14:00u | Quote
Hisker schreef:
al degene die op het vlaams blok gaan stemme veel plezier met julie avondklok hééééé
maar ik stem liever op niks ik vul niks in das gwn... u stem gaat bij de meerderheid.

weer zo een typische reactie van iemand die de politiek nauwelijks volgt.
raz 3.457
wzl-lid
Sinds 30/3/2004
T:30 - R:443
8/10/2006 - 18:19u | Quote
Hisker schreef:
al degene die op het vlaams blok gaan stemme veel plezier met julie avondklok hééééé
maar ik stem liever op niks ik vul niks in das gwn... u stem gaat bij de meerderheid.

intelligent idee zeg, gelijk dat vlaams blok in een aantal gemeenten de meerderheid heeft
RocKHound 3.377
wzl-lid
Sinds 4/10/2004
T:8 - R:752
8/10/2006 - 21:41u | Quote
Hisker schreef:
al degene die op het vlaams blok gaan stemme veel plezier met julie avondklok hééééé
maar ik stem liever op niks ik vul niks in das gwn... u stem gaat bij de meerderheid.

avondklok is alleen voor 16 jaar en jonger daar heb ik geen last van. bekijk de standpunten eerst eens
Fisheke 3.246
wzl-lid
Sinds 19/5/2004
T:3 - R:879
8/10/2006 - 21:47u | Quote
Ik had daar op mijn -16 ferm last van gehad. Ooit al eens aan andere mensen gedacht dan uzelve?
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
8/10/2006 - 22:30u | Quote
Mathix schreef:


spreekt ge dan over het socialisme van Marx ( niet te verwarren met het communisme uiteraard ) of dat van de hedendaagse "socialistische" partijen?


de basis is socialisme van Marx, nu ja je moet dit altijd in de hededaagse context plaatsen hé, de problemen van nu zijn niet die meer van toen en marx zat er zoals iedereen wel af en toe een beetje naast
, nu de "socialistische" partijen, zijn alles behalve van wat ze zouden moeten nastreven, nu ja ze zijn het enigste alternatief( ikzou nog groen kunnen gaan maar die mannen vind ik werkelijk vrij incompetent) en hun beginselen zouden hier toch op steunen, nuja weet dat dit wel alles een beetje naïf is. Maar ja beter dan op populusiten te stemmen,( bv nooit op een stevaert of, Leterme stemmen)

Nu waar het mij vooral om gaat is de federale, en europeese politiek, het vergaande privatiseren, van allerhande sectoren, die alles behalve mogen geprivatiseerd worden,het weerkerend Fascisme ed, daarvan wil ik gewoon geen deel uitmaken,en zal er nooit een stem van mij naar hun uitgaan,
en dan denk ik dat als ik bv op Spa stem, ok bezig ben ... voor zo ver ze hun idealen kunnen nastreven natuurlijk, want de regering van nu tja ... Liberaal en socialistische regering ....


Ik vind het zo walgelijk dat iedereen doet alsof de regering het slecht doet, vooral de linksen, da zijn nu ens echt pessimisten, terwijl België een gezllig en fijn land is om te leven, (elk land kent zijn problemen, maar Belgie heeft er echt ni veel toch?). Maar ook de extreem-rechtsen, maar dat zijn vaak dommeriken die niet nadenken.
« vorige - 1 - .. - 14 - 15 - 16 - 17 - volgende »
 
Bovenaan pagina