NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Computer » Programmeren » QSocketNotifier::write
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Skyke 1.667
Sinds 7/5/2003
T: 7 R: 15
14/12/2005 - 5:53u Quote
Voor degene die een beetje ervaring hebben met qt en zijn sockets.


class SocketTest : public QSocket
{
Q_OBJECT
public:
SocketTest( QObject * parent = 0, const char * name = 0 ) : QSocket(parent,name) {
QObject::connect(this, SIGNAL( connected() ), this, SLOT( connected() ));
}
public slots:
void connected( void ) {
cout<<QObject::name()<<" CONNECTED"<<endl;
m_not = new QSocketNotifier( QSocket:ocket(), QSocketNotifier::Write, this );
QObject::connect( m_not, SIGNAL( activated(int) ), this, SLOT( readyToWrite() ) );
}
void readyToWrite( void ){
cout<<QObject::name()<<" is READY TO WRITE"<<endl;
}
private:
QSocketNotifier *m_not;
};


Ik krijg het niet klaar dat de notifier het activated signal emit. Toch lijkt me de code vrij juist.
Hij verbindt en dan zou hij normaal het signaal moeten emitten wat hij dus niet doet.