NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Audi S6 & RS6
Onderaan pagina
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
20/12/2005 - 14:10u | Quote
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/51216123059169_Audi-S6-Av.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/51216123059169_Audi-S6-Av.jpg


Op de Autosalon van Genève presenteert Audi de S6. De sportief uitgedoste A6-variant zal worden aangedreven door een indrukwekkende V10 benzinemotor.

In het noorden van Zweden werd de S6 zonder enige vorm van camouflage gespot. De auto ondergaat daar de laatste wintertesten en zal over een paar maanden worden gepresenteerd in Genève. Zoals het zo vaak het geval is bij de sportieve modellen van Audi is ook de S6 een wolf in schaapskleren. De licht gewijzigde voor- en achterbumper verraden zijn sportieve inborst. De vier dikke uitlaatpijpen en de 19 inch lichtmetalen wielen dragen ook bij aan de sportieve look. Verwacht verder aluminium spiegelkappen en dakrails en wat dikkere zijskirts.

5.2 liter V10
Het meest belangrijke nieuws ligt onder de motorkap. Daar heeft Audi plaats gemaakt voor de V10 die we inmiddels kennen uit de S8. De V10 is oorspronkelijk afkomstig uit de Lamborghini Gallardo. Met een inhoud van 5.2 liter (0.3 liter minder dan in de S en een vermogen van 440 pk is de motor minder sterk dan in de Gallardo en S8, maar zullen de prestaties er niet om liegen. Deze superstation moet in staat zijn om in een tijd van ongeveer 5,5 seconden naar 100 km/h te sprinten. De topsnelheid zal vermoedelijk elektronisch worden begrensd op 250 km/h.

Werelddebuut in Genève
Zoals gezegd beleeft de S6 zijn werelddebuut op de Autosalon van Genève. Deze vindt plaats in de eerste week van maart. Tot die tijd moeten we het doen met deze foto´s.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/512161231682_Audi-S6-Av.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/512161231682_Audi-S6-Av.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/51216123110170_Audi-S6-Av.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/51216123110170_Audi-S6-Av.jpg
rb26dett 4
wzl-lid
Sinds 4/11/2005
T:4 - R:6
21/12/2005 - 8:20u | Quote
idd maar na de S6 komt de RS6 uit met 550 pk
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
21/12/2005 - 10:30u | Quote
die foto's... geen chromé grill (a la S, gewone A8 wielen.. De originaliteit is ver te zoeken bij Audi...

. De vier dikke uitlaatpijpen en de 19 inch lichtmetalen wielen dragen ook bij aan de sportieve look. Verwacht verder aluminium spiegelkappen en dakrails en wat dikkere zijskirts.


Het enige wat mss anders is als een gewone A6 Avant is de diffusor en 4 uitlaten. maar iedereen kan bij Eisenmann gaan aankloppen.. Waar zijn de S badges?

Ik blijf erbij, Audi moddert maar wat aan...
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
21/12/2005 - 10:37u | Quote
Looking mean and moody, the Audi S6 has been spotted in northern Sweden, where it's undergoing cold-climate testing. And it'll be fitted with a version of the 5.5 V10 used in the upcoming Q7 4x4. The S6 won't have the same 550 bhp output as the Q7, though its 440 bhp from a reduced-capacity 5.2 should be more than adequate. A 550 bhp unit will be reserved for a lighter-weight, even quicker full-on RS6, due in another year's time. In the meantime, the low-riding S6, with its pair of double exhausts, deeper front grille and airdam and huge 19-inch alloy wheels, is expected to make its public debut at the Geneva Motor Show in spring 2006. It should look pretty much like the car pictured here, though a different wheel design and unpainted aluminium door mirrors may well feature on the production model.


Ben eens benieuwd.
Heinz K 1.358
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 - R:593
21/12/2005 - 14:18u | Quote
RS6 ,daar wacht ik op !
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
23/12/2005 - 13:30u | Quote
M5-beater? we zullen zien kvraag mij af hoe hard de RS6 dan wel niet zal zijn
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
10/1/2006 - 11:49u | Quote
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105919160_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105919160_s6.jpg
Met in het vooronder een 420 pk sterke V10 presenteert Audi de nieuwe S6 en S6 Avant. De sportieve A6-modellen worden gekenmerkt door een sportieve en tegelijk exclusieve uitstraling en dito uitrusting.




In 2004 presenteerde Audi de compleet nieuwe A6, die kort daarna werd gevolgd door de introductie van de A6 Avant. Al lange tijd is duidelijk dat er twee sportieve modellen op stapel staan. Na vele spyshots van gecamoufleerde testmodellen presenteert Audi nu de S6 en S6 Avant.

420 pk sterke V10
Net als de S8 wordt ook de S6 aangedreven door een V10 afkomstig uit de Lamborghini Gallardo. In de S6 levert deze 5.2 liter V10 een vermogen van 420 pk bij 6.800 toeren per minuut. Het maximum koppel van 540 Nm is beschikbaar tussen 3.000 en 4.000 tpm. Al bij 2.500 tpm is 500 Nm aan koppel beschikbaar. De direct ingespoten V10 sleurt de S6 in slechts 5,2 seconden (S6 Avant: 5,3 sec) naar 100 km/h. Zijn topsnelheid is begrensd op 250 km/h. Met een gewicht van 1.910 kg heeft elke pk 4,55 kg mee te sleuren. Dat zijn cijfers waar menig sportauto jaloers op kan zijn.

Quattro-vierwielaandrijving
Het vermogen van de V10 wordt middels een zestraps automaat overgebracht op alle vier de wielen. Schakelen kan met de pook of met de flippers op achter het stuurwiel. Audi maakt voor de S6 gebruik van de laatste generatie Quattro-vierwielaandrijving. Standaard wordt 40 procent van het vermogen overgebracht op de voorwielen en 60 procent op de achterwielen. Indien de situatie erom vraagt kan maximaal 65 procent naar de voorwielen worden gestuurd of 85 procent naar de achterwielen. Een centraal differentieel regelt de verdeling van het vermogen over de voor- en achteras. Wanneer één wiel grip verliest stuurt het Electronic Differential Lock (EDL) het vermogen naar de wielen met de meeste grip.

Comfort en sportiviteit
Behalve de aandrijving heeft Audi ook het onderstel en de remmen aangepast om het hoge vermogen en de hoge snelheden aan te kunnen. De Duitse autofabrikant monteerde flinke remschijven om de S6 op tijd stil te doen staan. De snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging werd aangepast om een directer stuurgedrag te realiseren. De vering en demping werden zodanig aangepast dat zowel sportiviteit als comfort op een zo hoog mogelijk niveau liggen.

LED-dagrijverlichting
Aan de buitenkant is de S6 aan diverse zaken herkenbaar. Zo zijn de wielkasten 14 mm verbreed, zijn er 19 inch lichtmetalen wielen gemonteerd en werden de voor- en achterbumper gewijzigd. Aan de voorkant valt niet alleen de gewijzigde bumper met luchtinlaten op, maar ook de single-frame grille met S6-logo springt in het oog. Opvallend is de dagrijverlichting die Audi heeft gemonteerd in de voorbumper van de S6. Aan beide kanten van de bumper werden 5 witte LED-lampjes gemonteerd. Deze verlichting draagt niet alleen bij aan de sportieve uitstraling, maar ook aan de veiligheid. Aan de achterkant zien we vier vuistdikke uitlaatpijpen, een S6-badge op de achterklep en een geïntegreerde spoiler. Bij de S6 Avant is een dakspoiler gemonteerd. De aluminium-spiegelkappen, zijskirts en V10-badge op de zijschermen maken het sportieve plaatje compleet.

Leer, alcantara, carbon en aluminium
Het interieur ademt een luxe sfeer uit. De nieuw ontwikkelde sportstoelen zijn bekleed met een mix van leer en alcantara. Het dashboard is voorzien van aluminium en carbon materialen. Deze materialen zien we ook terug in de deurbekleding. Het driespaaks sportstuurtje is voorzien van een S-logo en bij het starten van de S6 verschijnt het S6-logo op het MMI-display. Dit 7 inch TFT-scherm herbergt een groot deel van de elektronische systemen in de auto, waaronder de links en rechts gescheiden climate control, de radio, het navigatiesysteem en de instellingen van onder andere de verlichting, Bluetooth-carkit, DVD-speler en CD-wisselaar.

Veiligheid
De veiligheid van de S6 ligt op een hoog niveau. Actieve veiligheid vinden we in de vorm van diverse elektronische systemen waaronder ESP, het eerder genoemde EDL, ASR, ABS en zaken als Quattro-vierwielaandrijving en flinke remmen. Mocht het onverhoopt toch fout gaan dan zorgt aluminium body voor een sterk schild, vangt een heel leger aan airbags de passagiers op en houden de gordels met gordelspanners je op de juiste positie.

Voorjaar 2006
Audi zal de S6 gaan leveren vanaf het voorjaar van 2006. De prijzen en exacte uitrusting is op dit moment nog niet bekend.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105915126_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105915126_s6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105919160_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105919160_s6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61910592417_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61910592417_s6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6191059295_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6191059295_s6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105935101_s6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/619105935101_s6.jpg
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
5/4/2006 - 15:44u | Quote
Het is ongelofelijk dat Audi de V10-motor van de Lamborghini Gallardo in de A6 krijgt. Toch laat de 435 pk sterke S6 ruimte voor méér…

De 5,2-liter V10 FSI klinkt fantastisch en hoe hoger hij in de toeren komt, hoe meer hij het naar zijn zin lijkt te hebben. De S6 heeft niet het brute van een BMW M5 of een Mercedes E55 AMG. Wellicht is er dus nog ruimte voor een RS6.
Op topsnelheid zorgen speciale technieken ervoor dat de inzittenden binnenin kunnen meegenieten van het motorgeluid. Speciaal voor de S6 is de Tiptronic voorzien van kortere overbrengingen. Een S6 herken je altijd door de nieuwe LED-daglichtverlichting aan de voorzijde. Ook is er een grofmazige grille met verchroomde afwerking en zijn er kleine S6-typeplaatjes. Wat opvalt is dat de vierwielaangedreven S6 enorm zwaar is. Met name de Avant die wat betreft gewicht erg in de buurt komt van de grotere S8.
De S6 deelt speldenprikjes uit naar de Duitse concurrentie. De mokerslag komt later wel. In juli staat de S6 bij de dealers.

http://www.autoweek.nl/images/800/c/01feffff712ffca4d0be2dec552b0cac.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/01feffff712ffca4d0be2dec552b0cac.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/6eeca9a1baed43a41d9992da49d17461.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/6eeca9a1baed43a41d9992da49d17461.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/e/a4a1a600f3689447202015cada6cbdde.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/a4a1a600f3689447202015cada6cbdde.jpg
smis 2.914
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:8 - R:1359
5/4/2006 - 20:48u | Quote
mijn god!
Omaha 3.468
wzl-lid
Sinds 1/3/2005
T:0 - R:58
8/4/2006 - 18:28u | Quote
Vet bakske. Dit is wel de eerste generatie waarvan ik liever de sedan zou hebben. Bij de andere had de break altijd net dat ietsje meer, terwijl ik hier de sedan veel mooier vind.
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
12/11/2006 - 16:06u | Quote
Audi zal in het voorjaar van 2007 de RS6 (Avant) presenteren. Het sportieve topmodel van de A6-range wordt aangedreven door dezelfde V10 als de S6, maar is in de RS6 voorzien van een turbo!

Audi zal de RS6 neerzetten als een directe concurrent van de Mercedes E 63 AMG en de BMW M5. Het model wordt boven de S6 gepositioneerd en wordt leverbaar als sedan en als Avant. Aan de buitenzijde is het model herkenbaar aan de aangepaste voorbumper met grotere luchtinlaten, ovale uitlaatpijpen en lekker dikke lichtmetalen wielen.

Turbopowered V10
Het grootste geheim ligt natuurlijk onder de motorkap. Daar zal Audi een aangepaste versie van de V10 uit de S6 en S8 monteren. Geholpen door een turbo zal de motor niet minder dan 520-550 pk overbrengen op de wielen. Dat maakt de RS6 tot een zeer geduchte concurrent voor de E 63 AMG en de M5.

Werelddebuut op Autosalon van Genève
Audi presenteert de RS6 op de Autosalon van Genève die in maart 2007 wordt gehouden. Het model ondergaat momenteel de laatste testen op de Duitse Nürburgring. Rond de zomer van 2007 staat de nieuwe RS6 bij de dealers.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462062_audi.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462062_audi.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462249_audi.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462249_audi.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462349_audi.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/611917462349_audi.jpg
caoimhin 2.16
wzl-lid
Sinds 11/6/2006
T:2 - R:144
13/11/2006 - 10:14u | Quote
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
14/11/2006 - 10:02u | Quote
Straalt evenveel sportiviteit uit als de S line. Meh. Weer niet geslaagd.
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
30/3/2007 - 18:15u | Quote
Audi voert afrondende testen uit met de nieuwe RS6. Het topmodel van de A6-serie wordt nog boven de S6 gepositioneerd en moet het de Mercedes E 63 AMG en BMW M5 heel moeilijk gaan maken.
Kort geleden presenteerde Mercedes de E 63 AMG en bij BMW kennen we de M5 al enige tijd. Beide modellen beschikken over forse vermogens en een sportief uiterlijk. De Audi S6 kan ondanks zijn 5.2 liter V10 niet tegen deze concurrenten op. Maar niet gevreesd, Audi werkt momenteel aan een supersnelle RS6. Enige tijd geleden wisten wij de RS6 Avant al op de gevoelige plaat te leggen en nu is ook de RS6 Sedan voor de lens van onze camera gekomen.

520 - 550 pk
Momenteel zijn de Duitsers druk aan het testen op de Nürburgring. De laatste testronden moeten ervoor zorgen dat Audi de puntjes op de ‘i’ kan zetten. In tegenstelling tot de S6 zal de RS6 een behoorlijk dikkere uitstraling krijgen. De grotere luchtinlaten in de voorbumper, de brede zijskirts en de diffusor in de achterbumper onderscheiden het model. Onder de motorkap ligt vrijwel dezelfde V10 als in de S6, maar wel met meer vermogen. Waar de S6 het tot 435 pk weet te schoppen moet de RS6 tussen de 520 en 550 pk op het asfalt overbrengen. Dat alles uiteraard via quattro-vierwielaandrijving.

Voor eind 2007 bij de Audi-dealers
Nog dit jaar zal Audi de supersnelle RS6 presenteren. Het model zal zijn officiële debuut maken op de IAA in Frankfurt en nog voor het einde van 2007 bij de Audi-dealers staan. BMW en Mercedes kunnen hun borst nat maken.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534635_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534635_rs6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534734_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534734_rs6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534919_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/733010534919_rs6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7330105351126_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7330105351126_rs6.jpg
RaBBiT09 3.339
wzl-lid
Sinds 21/5/2006
T:3 - R:299
30/3/2007 - 19:00u | Quote
die camouflage werkt wel goe
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
31/3/2007 - 15:13u | Quote
zalige auto !
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
26/6/2007 - 20:40u | Quote
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7623181933173_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7623181933173_rs6.jpg



Op de Duitse Nürburgring is Audi de RS6 nog steeds volop aan het testen. De supersportauto op basis van de A6 wordt aangedreven door een machtige V10 die een vermogen van rond de 570 pk op het asfalt overbrengt. Ondertussen heeft Audi ook de RS6-bumpers op de prototypes gemonteerd.

Enige tijd geleden presenteerde Mercedes de E 63 AMG en bij BMW kennen we de M5 al enige tijd. Beide modellen beschikken over forse vermogens en een sportief uiterlijk. De Audi S6 kan ondanks zijn 5.2 liter V10 niet tegen deze concurrenten op. Maar niet gevreesd, Audi werkt momenteel aan een supersnelle RS6. Enige tijd geleden wisten wij de RS6 Avant, maar ook de RS6 Sedan al op de gevoelige plaat te leggen. Het betroffen echter prototypes met S6-bumpers. Ditmaal hebben wij een prototype kunnen betrappen van het uiteindelijke productiemodel.

550 - 570 pk
Momenteel zijn de Duitsers druk aan het testen op de Nürburgring. De laatste testronden moeten ervoor zorgen dat Audi de puntjes op de ‘i’ kan zetten. In tegenstelling tot de S6 zal de RS6 een behoorlijk dikkere uitstraling krijgen. De grotere luchtinlaten in de voorbumper, de brede zijskirts en de diffusor in de achterbumper onderscheiden het model. Onder de motorkap ligt vrijwel dezelfde V10 als in de S6, maar wel met meer vermogen. Waar de S6 het tot 435 pk weet te schoppen moet de RS6 tussen de 550 en 570 pk op het asfalt overbrengen. Dat alles uiteraard via quattro-vierwielaandrijving.

Voor eind 2007 bij de Audi-dealers
Nog dit jaar zal Audi de supersnelle RS6 presenteren. Het model zal zijn officiële debuut maken op de IAA in Frankfurt en nog voor het einde van 2007 bij de Audi-dealers staan. BMW en Mercedes kunnen hun borst nat maken.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7623181930131_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7623181930131_rs6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/762318193535_rs6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/762318193535_rs6.jpg
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
27/6/2007 - 13:02u | Quote
veeeeeeeeeeeeeeeeet !
caoimhin 2.16
wzl-lid
Sinds 11/6/2006
T:2 - R:144
29/6/2007 - 11:41u | Quote
cush schreef:
Straalt evenveel sportiviteit uit als de S line. Meh. Weer niet geslaagd.


Het is dan ook niet de bedoeling om er sportief uit te springen (qua design dan). Qua prestaties daarintegen .. Audi is zeer goed bezig !

Laatst aangepast door caoimhin op 29/06/2007 11:42:14u (1x aangepast)
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
7/9/2007 - 15:39u | Quote
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795191639141_rs6-.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795191639141_rs6-.jpg


Het heeft lang geduurd, maar eindelijk heeft Audi de RS6 klaar. De eerste A6 van deze generatie werd al in augustus 2005 geintroduceerd, maar nu dik twee jaar later komt Audi met de supersnelle RS6 versie. Onder de motorkap van de RS6 ligt een V10 met een bloedstollende dan 580 pk´s!

En dat dit monster supersnel is, is geen woord overdreven. Maar liefst 580 pk levert de motor uit de dikke Duitser. Als basis doet de 5.2 liter V10 uit de Lamborghini Gallardo dienst. Dezelfde motor leverde Audi al in de S6 en S8, maar speciaal voor de RS6 werd hij nog eens onderhanden genomen. Voornaamste verschil zit hem in het toevoegen van twee turbo’s. Dit zorgt ervoor dat de V10 een koppel van 650 Nm levert bij slechts 1.500 toeren per minuut.

14,6 seconden naar de 200 km/u
Om het hoge vermogen van deze ´gezinsracer´ in goede banen te leiden beschikt de RS6 standaard over het Quattro vierwielaandrijvingsysteem. Dit zorgt ervoor dat de auto in 4,6 seconden van stilstaan naar de honderd kilometer per uur kan schieten. Mocht dat nog niet snel genoeg zijn, dan zit de auto bij volgas 10 seconden later al op de 200 km/h. Natuurlijk (maar helaas) is de wagen wel op de 250 km/h begrensd. Zijn concurrenten in de vorm van de BMW M5 Touring en Mercedes E 63 AMG laat de RS6 vooral qua vermogen moeiteloos achter zich. De RS6 is voorzien van een automatische zesbak die ook zelf te schakelen is.

Uitgeklopte heupen
Aan de buitenkant is de RS6 goed te herkenen. Andere (lees: sportievere) bumpers, ovale uitlaten, een andere single frame grille en diverse typeplaatjes over de hele auto laten het overige verkeer duidelijk merken dat je geen sprintrace met deze auto moet aangaan. Vooral het uitkloppen van de achterste wielschermen geeft de wagen een exclusieve look. Ook binnenin is Audi verder gegaan; nog meer RS6 logo’s en andere sportieve accenten in de vorm van leer, carbon en aluminium.

Keramische remmen
De RS6 beschikt net als zijn ´kleine´ broer - de RS4 - over Dynamic Ride Control. Dit snufje zorgt ervoor dat de auto minder hel- en duikbewegingen maakt. Bij de RS6 is dit systeem in drie varianten in te stellen; comfort, dynamic en sport. Naast deze gadget wordt de RS6 standaard geleverd met bi-xenon koplampen en 19 inch wielen (20 inch leverbaar). In combinatie met deze 20 inch velgen kan er ook voor de optionele keramische remmen gekozen worden. Deze geven de RS6 nog net even wat meer remkracht en minder fading. Deze schijven zijn vóór zelfs 420 mm van formaat! Verder heeft Audi voor de RS6 nog drie exclusieve kleuren op de optielijst. Ze zijn genoemd naar circuits en heten; Monzazilver, Sepangblauw en Montereygroen.

April 2008
Voorlopig is de RS6 er alleen in deze Avant uitvoering. Hij staat rond april 2008 bij de dealers. In Duitsland moet hij iets meer dan een ton kosten, dus de prijs zou hier inclusief belastingen dan rond de € 150.000,- moeten zijn. Maar de officiële prijs houdt u nog van ons tegoed.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7951753445_RS6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7951753445_RS6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795175345125_RS6.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795175345125_RS6.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/79519163698_rs6-.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/79519163698_rs6-.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795191637110_rs6-.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/795191637110_rs6-.jpg
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
8/9/2007 - 0:02u | Quote
Dat straalt toch één en al klasse en performance uit ! als ik ooit een gezin moest starten ; hij staat zeker op mijn verlanglijstje
 
Bovenaan pagina