NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Audi TT + roadster
Onderaan pagina
  - 1 - 2 - volgende »
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
23/1/2006 - 16:21u | Quote
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231249202_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231249202_tt.jpg


Dit zijn de eerste duidelijke spyshots van de nieuwe Audi TT en TT Roadster. Lange tijd heeft Audi de TT geheim weten te houden maar deze foto´s tonen het productiemodel in bijna ongecamoufleerd.

Met de in Tokyo gepresenteerde Shooting Brake Concept gaf Audi ons een eerste indruk van de nieuwe TT. Dat de productieversie daar nog flink van afwijkt bewijzen deze foto´s. De nieuwe TT en TT Roadster werden in Lapland gespot tijdens wintertesten. Laat je niet misleiden door de chromen grille. De constructeurs van Audi hebben deze op het front geplakt om een ander beeld te geven van de auto. De koplampen tonen duidelijk overeenkomsten met de Shooting Brake Concept. De single-frame grille zit nog verborgen onder het tape dat Audi in de kleur van de carrosserie op de voorbumper heeft geplakt. Duidelijk zichtbaar is dat de TT een geëvolueerd model is. Audi heeft het kenmerkende lijnenspel van de huidige TT behouden en in een modern jasje gegoten.

Meer interieurruimte
Volgens insiders is de nieuwe TT behoorlijk gegroeid. Het heeft vooral geresulteerd in een ruimer interieur (vooral voor de achterpassagiers) en meer bagageruimte. Bovendien bood het de mogelijkheid voor de ontwerpers om het dak van de TT Roadster wat mooier vorm te geven. Deze loopt wat meer af en heeft hierdoor een dynamischer uitstraling.

2.0 TFSI en 3.2 V6
Audi zal in de TT een aantal benzinemotoren gaan leveren. Het instapmodel is de 2.0 TFSI (200 pk). De motor is geen onbekende en ligt onder andere ook in de A3, A4 en Golf GTI. Een 3.2 liter V6 met een vermogen van 250 pk zal ook leverbaar worden. Met deze zescilinder onder de motorkap moet de TT in slechts 6 seconden naar 100 km/h kunnen sprinten. Naast een handgeschakelde zesbak zal Audi de TT 3.2 V6 ook gaan leveren met een DSG-automaat met dubbele koppeling. Het basismodel zal naar verwachting worden aangedreven op de voorwielen. Quattro-vierwielaandrijving is een optie, maar standaard op de V6. Er gaan geruchten dat Audi ook een TT diesel wil gaan leveren.

Begin 2007 bij de dealers
Eind 2006 zal de nieuwe TT in productie gaan. Zijn werelddebuut zal de nieuwe sportauto beleven op de Autosalon van Parijs die in september 2006 wordt gehouden. De BMW Z4 Coupé zal de belangrijkste concurrent zijn van Audi´s nieuwe TT. Een RS-versie zit eveneens in de planning.


http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612312505174_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612312505174_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612312505852_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/612312505852_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231251221_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231251221_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231251681_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61231251681_tt.jpg
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
23/1/2006 - 17:31u | Quote
vermoedelijk ook TT
ofwel de nieuwe A5 coupe

http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/03-large/audi-a5-coupe-illustration.jpg
Bron: © http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/03-large/audi-a5-coupe-illustration.jpg
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
23/1/2006 - 21:05u | Quote
Draco schreef:
vermoedelijk ook TT
ofwel de nieuwe A5 coupe

http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/03-large/audi-a5-coupe-illustration.jpg
Bron: © http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/A/audi/03-large/audi-a5-coupe-illustration.jpg


volgens mij is dat de Nuvolari
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
24/1/2006 - 14:51u | Quote
zou idd ook wel kunnen kloppen
maar er stond bij dat de A5 veel van de Nuvolari zou overnemen
hopelijk, want vindt hem echt wel properkes
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
8/3/2006 - 18:46u | Quote
Audi warmt de komst van de nieuwe TT alvast op met een teaser waarop alleen de voorkant zichtbaar is. Op 6 april onthult Audi de nieuwe coupé.

Eer de compleet nieuwe TT in Nederland bij de dealer staat, is het al september. Maar Audi hoopt met deze donkere, wat vage afbeelding al wat interesse te genereren. Hoe de auto er compleet uitziet kunnen we op 6 april laten zien, als er tenminste niet al eerder beelden lekken. Het front ziet er lekker agressief uit, en de grote Audi-grille siert ook dit model. De importeur kan er op dit moment nog niets over loslaten, behalve dat we nog van de zomer ermee gaan rijden en dat de nieuwe TT in september leverbaar wordt. We verwachten dat de auto leverbaar wordt met de 2.0 T FSI van de VW Groep, waarschijnlijk met 200 pk en de 3.2 V6 met 250 pk. Uiteraard komt de TT weer als quattro, hoewel we een voorwielaangedreven versie van de instapper niet uitsluiten. De huidige TT loopt al sinds eind 1998 mee

http://www.autoweek.nl/images/800/17580.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17580.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63811185566_tt-coupe3j.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63811185566_tt-coupe3j.jpg


Laatst aangepast door Draco op 8/03/2006 18:58:14u (1x aangepast)
mothafucka 1.916
wzl-lid
Sinds 28/1/2005
T:17 - R:77
8/3/2006 - 23:03u | Quote
zeker beter als de eerste tt !
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
10/3/2006 - 15:14u | Quote
Nog dit jaar staat de nieuwe Audi TT bij de dealers, en zo komt ie eruit te zien. Onze fotografen betrapten deze TT Coupé tijdens één van de laatste wintertesten in het koude en besneeuwde noorden van Zweden.

Eerder al konden wij u foto´s tonen van de TT Coupé en TT Roadster. Audi kwam zelf ook al met een eerste foto van de voorzijde van de TT Coupé. Deze teaser toont de TT recht van voren in een donkere studio. Ondanks dat we hierdoor de voorkant goed kunnen zien, mist de achterkant nog. Begin april zal Audi de nieuwe TT Coupé presenteren, maar wij hebben alvast een paar exclusieve foto´s.

Spoilertje
Op de foto´s is duidelijk te zien dat de TT een geëvolueerd model is. De bestaande TT is duidelijk als basis gebruikt. Toch heeft Audi er een veel moderner model van weten te maken. De single-frame grille en scherpe koplampen geven het front een sportief aanzien. De achterkant is nog moeilijk te herkennen. Audi heeft hier nog flik wat tape overheen geplakt waardoor de lijnen van de achterlichten verscholen blijven. Wel goed te zien is de uitschuifbare achterspoiler. Audi zal deze ongetwijfeld gemonteerd hebben om problemen te voorkomen zoals die met de introductie van de huidige generatie TT ontstonden. De auto had behoorlijk wat stabiliteitsproblemen en om dit op te lossen monteerde Audi een spoilertje op de achterkant.

Meer binnenruimte
Volgens betrouwbare bronnen is de TT flink gegroeid. Dat heeft voornamelijk een positief effect gehad om de interieurruimte achterin en de inhoud van de kofferruimte. Bovendien hebben de gegroeid buitenmaten een positief effect op de dakconstructie van de Roadster. Doordat de auto langer is dan zijn voorganger kan het dak een mooiere vorm krijgen. Naast de TT Roadster komt Audi tevens met een driedeurs Shooting Brake. Deze auto zal duidelijke overeenkomsten gaan vertonen met de in Tokyo gepresenteerde Shooting Brake Concept. Waar Audi dit model precies zal gaan positioneren is nog niet bekend.

Motoren en RS-versie
Qua motoren zal Audi vier- en zescilinders gaan leveren. De instapper is de ongeblazen 2.0 liter FSI. Daarboven vinden we de 2.0 TFSI. Het topmodel is de 3.2 liter zescilinder met een vermogen van 250 pk. Standaard zullen alle uitvoeringen profiteren van Quattro permanente vierwielaandrijving. Een dieselmotor staat eveneens op stapel. Verder zal er ook een RS komen. Deze supersnelle TT moet de concurrentie aangaan met de BMW Z4 M Coupé.

Nog dit jaar bij de dealers
In oktober zal de nieuwe TT op de Autosalon van Parijs zijn werelddebuut beleven. De eerste kopers zullen nog voor het einde van het jaar hun nieuwe TT in ontvangst kunnen nemen.

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592191_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592191_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592326_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592326_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592438_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592438_tt.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592598_tt.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/63101592598_tt.jpg
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
22/3/2006 - 15:44u | Quote
Er zijn weer meer concrete gegevens over Audi’s nieuwe TT bekend. Tegelijk zijn er ook schetsen die een duidelijker beeld geven van hoe het nieuwe model er zal uitzien. Echte foto’s komen er wellicht op 6 april, dan komt Audi met officiële informatie. De basisuitvoering krijgt een 2.0 TFSI benzinemotor onder de kap. Die werd geïntroduceerd in de Golf GTI, heeft 200pk en levert 280Nm. De instapper wordt maximaal 240km/u snel en neemt genoegen met 7,8l/100km. De voorlopige topversie wordt van een 3,2l V6 voorzien. Die is goed voor 250pk en 320Nm trekkracht. Elke 100km zal in de gemengde cyclus 10,4l brandstof kosten. De V6 krijgt vierwielaandrijving, terwijl de TFSI zich aan de voorwielen door het verkeer zal slepen. Beide motoren worden aan een zesbak gepaard.
Audi gunt ook een eerste blik op het hertekende interieur. Dat wordt grondig gemoderniseerd, maar behoudt de kenmerken –zoals de ronde ventilatieopeningen- die bij de vorige generatie in de smaak vielen.

http://www.auto55.be/content/fotos/maart2006/audi5-1.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotos/maart2006/audi5-1.jpg

http://www.auto55.be/content/fotos/maart2006/audi5-2.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotos/maart2006/audi5-2.jpg
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
6/4/2006 - 21:55u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/4/15957afc002a66d7a684ab0082df22e4.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/15957afc002a66d7a684ab0082df22e4.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/5ff108396bae7109fd371da68134fca0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/5ff108396bae7109fd371da68134fca0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/5deb60a66cfb381f16bfdcc7b6da2553.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/5deb60a66cfb381f16bfdcc7b6da2553.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/63072ad2069169b87e6b9739adb24a9b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/63072ad2069169b87e6b9739adb24a9b.jpg


Volgende week zal de nieuwe Audi TT ongetwijfeld één van de ‘eye catchers’ zijn op de New York auto show, maar hij maakt daar niet zijn werelddebuut. Dat gebeurt vandaag in Berlijn. Tegelijk worden de foto’s door Audi via de satelliet de wereld over gezonden.

Sommige autofabrikanten wachten niet op het moment dat het doek ook werkelijk van een nieuw model kan worden afgehaald op een autotentoonstelling. Audi behoort nu ook tot dat steeds groter groeiende clubje. De reden is duidelijk: op zo’n show ben je niet de enige die nieuws presenteert, dus is er meer kans op méér publiciteit vlak voor het moment de deuren voor de pers worden geopend.
Audi stelt nu dus al de nieuwe TT Coupé aan de wereld voor.
Eind 1998 introduceerde Audi de TT, die sindsdien een positieve en vooral sportieve bijdrage heeft geleverd aan het imago van het Duitse merk. Intussen hebben we al een tijdje met smart gewacht op de tweede generatie. Die zou volgende week op de autotentoonstelling in New York worden onthuld, maar Audi wilde niet tot woensdag wachten en bracht de nieuwe TT Coupé naar Berlijn waar hij vandaag in de schijnwerpers is gezet.
Wie had verwacht iets geheel nieuws te zien, wordt misschien een beetje teleurgesteld. Want de nieuwe TT Coupé heeft wat trekken van één van zijn concurrenten, de Nissan 350Z.
Maar de rondingen van de eerste TT zijn verdwenen en de auto lijkt minder gedrongen. De nieuwe TT is 14 cm langer dan zijn voorganger en meet nu 4,18 m. Hij is met 1,84 m bovendien bijna 8 cm breder.
Audi combineerde voor de nieuwe TT voor de eerste keer aluminium en staal voor de ASF Space frametechnologie: 69 procent van de carrosserie is van aluminium. De stalen onderdelen zitten voornamelijk achter in de auto voor een optimale gewichtsverdeling. Voor een verbeterde neerwaartse druk op de achterwielen komt bij 120 km/h een spoiler uit de uitklep.
Bij de nieuwe TT is er keuze uit twee motoren: de 2-liter viercilinder TFSI turbomotor met 200 pk, waarmee TT in 6,4 s naar 100 km/h accelereert en een topsnelheid haalt van 240 km/h. Met de 250 pk sterke 3,2-liter V6 is de sprinttijd 5,7 s en haalt de TT een (begrensde) top van 250 km/h.
Beide motoren worden gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak, maar kunnen als optie worden gecombineerd met de S-tronic transmissie met dubbele koppeling.
Met de 2-liter heeft de TT voorwielaandrijving, terwijl hij quattro vierwielaandrijving heeft in combinatie met de V6.
De multi-link achterwielophanging is nieuw en die zorgt samen met andere vernieuwingen aan het onderstel, samen met de grotere spoorbreedte en grotere wielen voor een verbeterde wegligging. Vanaf de herfst zal Audi een magnetic ride, adaptief schokdempersysteem beschikbaar stellen.
Standaard wordt de nieuwe TT geleverd met automatische airco en een sportstuur met afgevlakte onderrand. Verder zijn er veel aluminiumkleurige details toegepast.
De auto wordt uitgerust met een nieuwe generatie audiosysteem, met zogenaamde soft key bediening en beschikbaarheid van een Bluetooth interface foor mobiele telefoons.
Tot de opties behoren onder meer adaptieve verlichting met bochtverlichting en het Audi parking systeem.
De nieuwe Audi TT Coupé wordt in september in Nederland verwacht. Prijzen zijn nog niet bekend. De Roadster wordt later verwacht.
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
6/4/2006 - 21:56u | Quote
Audi heeft vanavond in Berlijn de compleet nieuwe TT Coupé onthuld. De succesvolle Audi TT Coupé - die in het najaar van 1998 werd gepresenteerd - begint hiermee aan een tweede leven. De auto is duidelijk een evolutie van zijn voorganger en herkenbaar als TT.

De tweede generatie Audi TT sluit aan bij zijn voorganger. De auto is meer een evolutie dan een nieuw model. Uiteraard is de techniek compleet nieuw en is de auto ook vanaf een blanco papier getekend. Toch is de TT herkenbaar. Meest opvallende aan de nieuwe TT is zijn imposante single-frame grille. De achterspoiler komt bij een snelheid van 120 km/h automatisch omhoog om zo meer neerwaartse druk te realiseren.

Audi Space Frame
De body van de TT is gemaakt van Audi´s Space Frame (ASF). Het geheel is voor 69 procent van aluminium en de resterende 31 procent zijn staal. Voor Audi is dit de eerste keer dat deze twee materialen zo dicht bij elkaar worden gebruikt. In afmetingen is de TT fors gegroeid. Zo is de auto 137 mm langer en 78 mm breder. Vooral voor de interieurruimte heeft dit een positief effect gehad. De 2+2-zits TT Coupé is volgens de fabrikant behoorlijk ruimer dan zijn voorganger. De bagageruimte is met een inhoud van 290 liter met 20 liter gegroeid. Door de achterbank neer te klappen wordt 700 liter bagageruimte gerealiseerd.

Sportief interieur
Het interieur ademt een sportieve sfeer uit. Het aan de onderkant afgeplatte stuurwiel en de met leer beklede sportstoelen zijn typische sportieve kenmerken. Het dashboard is voor een deel naar de bestuurder toegedraaid. Kenmerkend voor de TT zijn de drie centrale luchtroosters. Net als die luchtroosters zijn vele onderdelen van het interieur afgewerkt met aluminium. De standaarduitrusting van de TT bestaat onder andere uit climate control, een sportstuur, sportstoelen, aluminium accenten en een radio/CD-speler.

2.0 TFSI en 3.2 V6
In eerste instantie zal de TT Coupé leverbaar zijn met een tweetal motoren. De eerste is een 2.0 liter TFSI viercilinder met een vermogen van 200 pk. De motor stelt de TT in staat om in 6,4 seconden naar 100 km/h te sprinten en een topsnelheid van 240 km/h te behalen. Tweede motor is de 3.2 liter V6, goed voor 250 pk vermogen. Met de V6 weet de TT Coupé in slechts 5,7 seconden naar 100 km/h te sprinten en een begrensde topsnelheid van 250 km/h te behalen. Het vermogen van de viercilinder wordt overgebracht op de voorwielen, de zescilinder brengt zijn vermogen over op alle vier de wielen. Standaard zijn beide motoriseringen gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. Optioneel is een DSG-automaat leverbaar.

Sportief onderstel
Audi heeft veel aandacht besteed aan de sportieve rijeigenschappen van de TT. De nieuwe multi-link achterwielophanging draagt daaraan bij. Ook de adaptieve schokdempers zorgen voor een sportief karakter.

Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
10/4/2006 - 10:10u | Quote
In Italië heb ik in een autoboekske gelezen met de eerste foto's dat ze deze auto A5 gaan noemen, maar ik weet niet of het waar is
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
10/4/2006 - 11:48u | Quote
A5 zou groter zijn, naar de concept Nuvolari
denk niet dat die twee hetzelfde gaan zijn
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
11/4/2006 - 11:59u | Quote
A5 is toch een heel ander model, is een veel elegantere coupé .. komt trouwens een luxe-coupé uit ook, A7
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
11/4/2006 - 15:33u | Quote
daboykefke schreef:
A5 is toch een heel ander model, is een veel elegantere coupé .. komt trouwens een luxe-coupé uit ook, A7
link
daar ook gezien?
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
11/4/2006 - 21:57u | Quote
nee, maar ik volg mijn stage bij de bron (Volkswagen Vorst) en daar kom je alles ivm Volkswagen Group te weten komt trouwens kleinere versie van de Q7 ook als ik mij niet vergis
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
9/6/2006 - 8:51u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/5/8ab1479b932d6088ff0e3b216bb44775.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/8ab1479b932d6088ff0e3b216bb44775.jpg


Wie oog in oog komt te staan met de nieuwe Audi TT, heeft meteen in de gaten dat het een nieuwe auto is. Maar tegelijkertijd zijn de lijnen van het oude model wonderwel in ere gehouden. Een knappe prestatie, die ook vanbinnen is neergezet.

Als vanouds kijk je tegen dat typische Audi-dashboard aan. Ietwat druk en rommelig, een paradijs voor knopjes-fetisjisten maar solide en sjiek. De nieuwe TT komt er met keuze uit twee motoren: de 2.0 TFSI met 200 pk die we uiteraard uit de Golf GTI kennen, en de 3,2-liter V6 met 250 pk.
Als testbaan heeft Audi vandaag voor ons de Grossglockner pas in Oostenrijk uitgekozen; beslist een plek waar een goede auto tot zijn recht moet komen.. en de zwakke broeders door de mand vallen. We nemen eerst de 3.2 Quattro mee, met een DSG automaat. Een prettige configuratie voor het eerste stuk van onze rit, die voornamelijk over Duitse snelwegen voert. De nieuwe TT voelt eigenlijk heel vertrouwd aan, net als zijn uiterlijk al doet vermoeden. Je hebt niet echt het gevoel in een sportauto te zitten, daar zijn zowel motor als onderstel wat te goedmoedig voor. Maar reizen op grote snelheid doe je heerlijk.
De overstap naar de 2.0 TFSI zou na de V6 een lauwe douche moeten zijn, maar dat blijft uit. De 50 pk minder merk je maar licht. Wat je wel merkt, is dat deze auto niet vier-, maar voorwielaangedreven is. Met name als je flink wegtrekt, wordt de voortrein wat zoekerig.
De prijzen (NL) zijn inmiddels ook bekend. De 2.0 TFSI is leverbaar vanaf 45.490 euro, de 3.2 V6 quattro kost minimaal 54.990 euro.

http://www.autoweek.nl/images/800/b/08c33accac59595eb71caaff21afab9b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/08c33accac59595eb71caaff21afab9b.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/14a05984608647a945bfbbae39a44b96.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/14a05984608647a945bfbbae39a44b96.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/85bd8066196811afae6fbdd620c9ee23.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/85bd8066196811afae6fbdd620c9ee23.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/f/3aca5a3c3ec24bc976f739230ad246ff.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/3aca5a3c3ec24bc976f739230ad246ff.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/8/6e2e33884b453f64a2af0b3ecc6c7e98.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/6e2e33884b453f64a2af0b3ecc6c7e98.jpg
replix 4.03
wzl-lid
Sinds 9/6/2004
T:16 - R:140
9/6/2006 - 19:35u | Quote
die nieuwe TT toch... juist zoals de oude... NE MISLUKTE SPORTAUTO JAH!
donkervoort60 1
wzl-lid
Sinds 27/5/2006
T:3 - R:17
10/6/2006 - 14:47u | Quote
ik vind hem niet mooi (auto ook al niet)
zou met het geld iets anders kope

Laatst aangepast door donkervoort60 op 10/06/2006 14:49:13u (1x aangepast)
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
13/6/2006 - 9:35u | Quote
was de oude TT niet de meest gekochte auto door homo's?
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
13/6/2006 - 13:05u | Quote
ik dacht dat dat de audi allroad was
caoimhin 2.16
wzl-lid
Sinds 11/6/2006
T:2 - R:144
13/6/2006 - 16:40u | Quote
hele knappe wagen, zal weer goed verkopen ook
  - 1 - 2 - volgende »
 
Bovenaan pagina