NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Goregasm
Sinds 20/11/2003
T: 76
R: 670
|
13/2/2006 -
19:54u
|
Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16640.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16642.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16643.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16639.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16638.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16641.jpg
Het heeft even geduurd, maar eindelijk heeft Porsche de Turbo-versie van de nieuwe 997-serie klaar. De 911 Turbo is eerste auto die een benzinemotor koppelt aan een turbo met variabele geometrie. Porsche heeft het vlaggenschip van de 911 klaar: de turbo-versie debuteert op de Autosalon van Genève. Het nieuwe model levert 480 pk, zestig meer dan de vorige turbo. Het maximale koppel groeit naar 620 Nm; eveneens zestig meer dan voorheen. Met de handgeschakelde versnellingsbak gaat de Turbo in 3,9 seconden van 0 naar 100 en in 12,8 seconden kan vanuit stilstand naar 200 km/u worden gesprint. In de vijfde versnelling gaat de tussensprint van 80 naar 120 in 3,8 seconden. Het gemiddelde verbruik is 12,8 liter op 100 kilometer. De topsnelheid is 310 km/u. Wie sneller wil, kan de kan de Tiptronic S-versnellingsbak bestellen. Daarmee kan de sprint van 0 naar 100 in 3,7 seconden en naar 200 in 12,2 seconden. De tussenprint kan in 3,7 seconden. Het gemiddelde verbruik stijgt met de Tiptronic naar 13,6 liter op 100 kilometer. De topsnelheid blijft gelijk. Overboost Wie het Sport Chrono Paket Turbo bestelt, heeft de beschikking over een sportknop naast de versnellingspook. Daarmee kan de turbo een korte overboost geven. Daarmee wordt de turbodruk gedurende maximaal tien seconden met 0,2 bar worden verhoogd. Het maximale koppel stijgt daarbij naar 680 Nm. Met deze overboost kan de tussensprint van 80 naar 120 in 3,5 seconden worden gedaan. De Porsche 911 Turbo is de eerste auto met benzinemotor die is voorzien van een turbo met variabele geometrie, bij diesels is deze techniek al lang gemeengoed. Hierbij zijn de schoepen verstelbaar, zodat de turbo ook bij lage toerentallen efficiënt werkt. Voor de nieuwe Turbo is een geheel nieuw vierwielaandrijvingssysteem ontwikkeld die volgens Porsche behoort tot de lichtste die op het moment op de markt zijn. De remschijven zijn ten opzichte van de voorganger flink gegroeid: aan de voorzijde is de diameter met twee centimeter gegroeid naar 35 centimeter. Als optie zijn keramische remschijven te koop, die zeventien kilo lichter zijn dan het standaardsysteem. De kale prijs van de nieuwe 911 Turbo is 115.000 euro. Dat betekent dat wanneer de auto in de Nederlandse showroom staat, er een sticker op zal zitten met een bedrag van ongeveer 187.000 euro. De huidige 911 Turbo staat voor 184.240 in de prijslijst.
|
|
|