NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Dodge Hornet
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
15/2/2006 - 16:43u Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/16730.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16730.jpg


Dodge luistert de komst naar Europa verder op met de Hornet conceptcar, een brutale, gedrongen auto met 1.6 compressormotor.

De Dodge Hornet ziet er lekker gedrongen uit met zijn wielbasis van 2,53 meter en spoorbreedte van 1,52 m. We moeten hem in het B-segment plaatsen, volgens Dodge is daar best plek voor een eigenzinnig vormgegeven model. Dus wie weet komt het merk na de introductie van de Caliber en de Nitro met een definitieve Hornet, die op de Salon van Genève als studiemodel te bewonderen is. De 19 inch wielen staan op de uiterste hoeken, ronde spatborden en de bekende Dodge-grille zorgen voor een klassiek tintje. Bij zo´n uiterlijk past een krachtige motor en daarom zit er een 1.6 16V met compressor onder de stompe neus. Die levert 170 pk en een koppel van 22 Nm, waarmee de Hornet in 6,7 seconden van 0 naar 100 dendert. De top bedraagt 210 km/h. Volgens Dodge hoeven we niet raar op te kijken als de auto binnen afzienbare tijd wordt gepresenteerd als productiemodel.

http://www.autoweek.nl/images/800/16729.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16729.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16727.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16727.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16724.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16724.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16726.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16726.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16731.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16731.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16732.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16732.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16733.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16733.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16735.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16735.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16736.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16736.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16737.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16737.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16738.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16738.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16739.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16739.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16740.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16740.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/16725.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16725.jpg