NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Tuning » Porsche Cayenne by Lumma Design
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
8/5/2006 - 15:46u Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/4/c182017437704cce633022b2ccf27de4.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/c182017437704cce633022b2ccf27de4.jpg


Tuners raken maar niet uitgekeken op de Porsche Cayenne. Nog bijna wekelijks ploffen er foto’s op de mat van alweer een aangepaste Porsche SUV. Dit keer is het de beurt aan Lumma Design.

Volgens Lumma Design vinden veel van hun klanten een standaard Porsche Cayenne een te elegante auto. De tuners uit het Duitse Swabia maakten van de Cayenne “een auto die er niet uitziet alsof hij door een boswachter in diensttijd wordt gereden”.
De broers Andreas en Horst Lumma ontwikkelden de CLR 400 GT bodykit voor de Cayenne. Dat bestaat uit een radicale voorbumper/ -spoiler met met dubbele koplampen, een enorme achterspoiler met diffusor zijskirts, opzetstukken voor de portieren en driedelige grille én een Lumma-embleem. Ook is er een motorkap met ventilatieopeningen, een dakspoiler, zogeheten booskijkers voor de koplampen en aangepaste uitlaatkleppen.
Voor wie wil, kan Andreas Lumma, de technische van de twee, de Cayenne voorzien van een in hoogte verstelbaar chassis met 22 inch wielen. De 4,5-liter V8 van de S kan worden opgevoerd van de standaard 340 pk naar 470 pk met een maximaal koppel van 640 Nm. De ombouw van huis-tuin-en-keuken-Cayenne naar de Lumma CLR 400 GT duurt drie weken. De bodykit kost 22.000 euro, het in hoogte verstelbare chassis inclusief de wielen is 12.000 euro en de aanpassingen aan de motor zijn eveneens 20.000 euro

http://www.autoweek.nl/images/800/6/128916857c99f05285e38cfdbfabb2a6.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/128916857c99f05285e38cfdbfabb2a6.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/bacddf838c5735ddb5eb533f80befd83.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/bacddf838c5735ddb5eb533f80befd83.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/8/cf52f907345d2101c0ac2bb7e4b6fe98.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/cf52f907345d2101c0ac2bb7e4b6fe98.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/a43f2dd3bfebd09978b17e13aedfeb26.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/a43f2dd3bfebd09978b17e13aedfeb26.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/e/0420b5d338a4a52d60de59445e7bf32e.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/0420b5d338a4a52d60de59445e7bf32e.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/8/cb592e4dc8898ad586b8fdbd9f79ac08.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/cb592e4dc8898ad586b8fdbd9f79ac08.jpg