NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Tuning » Fiat Gran Punto (Novitec)
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
15/6/2006 - 14:42u Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/1/51c6aef352ab7f44d354a7a678ff46b1.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/51c6aef352ab7f44d354a7a678ff46b1.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/83b257f345e8c3715b0d59b39e7db755.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/83b257f345e8c3715b0d59b39e7db755.jpg



De Fiat Grande Punto is ontdekt door de tuners. Nu is er huisleverancier Novitec die een uitgebreid spoilerpakket en motortuning aanbiedt.

Het Duitse Novitec is gespecialiseerd in het tunen van Fiats, Alfa Romeo en Lancia. Zelfs Ferrari’s worden aangepakt. De basis voor deze Grande Punto is de 130 pk 1,9-liter JTD. Die is met een chip en een nieuw luchtfilter getuned naar 160 pk en een maximaal koppel van 328 Nm. De Fiat gaat er in 8,6 seconden mee van 0 naar 100 en de topsnelheid is 210 km/u. Het standaard-exemplaar kan het in 9,0 seconden en haalt 200 km/u.
Het spoilerpakket bestaat uit een grote voorvleugel, zijskirts en een onderstuk voor de achterbumper waarin een imitatie-diffusor zit verwerkt. Aan de achterzijde zitten tevens twee indrukwekkende uitlaatpijpen met elk een diameter van 10 cm. Door de verstelbare vering kan de auto naar wens met 3,5 tot 7,5 centimeter dichterbij het asfalt worden gebracht.

http://www.autoweek.nl/images/800/6/31b6718794af323a8db71e2cf9bb20e6.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/31b6718794af323a8db71e2cf9bb20e6.jpg

9c3dd0b0e02081519.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/9/3964279cf9faf9c3dd0b0e02081519.jpg">9c3dd0b0e02081519.jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/9/3964279cf9faf9c3dd0b0e02081519.jpg" border="0" [imgwidth]>
Bron: © http://www.autoweek.nl/9c3dd0b0e02081519.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/9/3964279cf9faf9c3dd0b0e02081519.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/7fed523f5b03f6be4d032aa15babc284.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/7fed523f5b03f6be4d032aa15babc284.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/9/1ccd619a91dfe51b61d5a75199a5e509.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/1ccd619a91dfe51b61d5a75199a5e509.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/2ae7ebf3fc5402aeb24afb6b6accd5e5.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/2ae7ebf3fc5402aeb24afb6b6accd5e5.jpg