NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
14/7/2006 -
15:25u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/671311193998_peus.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/671311193836_peu.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6713111939119_peus.jpg
Peugeot heeft de 207 CC klaar, en deze foto´s bewijzen zijn productierijpe status. Tijdens een wandeling in de bergen kwam een trouwe Autowereld.com-bezoeker deze 207 CC tegen. Hij aarzelde geen moment en schoot een aantal unieke foto´s. Autowereld.com-bezoeker Kris De Smet genoot van een prachtige wandeling door de bergen van het Franse Vogezen. Tijdens zijn wandeling viel zijn oog op de blinkende cabriolet die op een weggetje geparkeerd was. Het afgedekte interieur en de drie mannen die er zenuwachtig omheen liepen wekten argwaan. Kris aarzelde geen moment en ging met zijn camera in de aanslag een stukje verder naar beneden. Daar schoot hij deze unieke beelden van de nieuwe 207 CC. Ruim een kwartier lang hebben Kris en de heren van Peugeot naar elkaar staan kijken. De heren van Peugeot wachtten uiteraard op het vertrek van Kris, maar Kris wachtte op een beter moment om dichterbij te komen. Helaas is dat niet gelukt, maar ook deze foto´s van afstand geven een duidelijke indruk van de nieuwe Coupé-Cabriolet op basis van de 207.
Succesvol concept In 2000 presenteerde Peugeot de 206 CC. Het succes was enorm en lange levertijden waren het gevolg. Reden genoeg voor Peugeot om het concept nu in een nieuw jasje te gieten. In alle opzichten zal de 207 CC groter zijn dan zijn voorganger. Het stalen klapdak is inmiddels ingeburgerd in dit segment. De concurrentie is dan ook moordend. Auto’s als de Nissan Micra C+C, Opel Tigra TwinTop en Mitsubishi Colt CZC gaan volop de strijd aan met Peugeot’s nieuweling.
Fotosessie Vermoedelijk waren de heren van Peugeot bezig met de voorbereidingen voor een fotosessie. Uit diverse bronnen hebben wij vernomen dat de 207 CC eerst als conceptcar zal worden gepresenteerd. Deze in wit uitgevoerde 207 CC wekt ook die indruk. Kijk maar eens naar de vreemde kleur van de voorruit. Vermoedelijk beleeft de conceptcar zijn werelddebuut op de Autosalon van Parijs die dit najaar wordt gehouden. Het productiemodel verwachten wij op de Autosalon van Genève. Volgend zomer zal de auto bij de dealers staan.
 Bron: © http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/afbeeldingen/2006/toekomst/0601peug27cc-243943_enlarged.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
8/12/2006 -
1:08u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/0e5f3af19c99b5c4290e3bb07824c0b4.jpg
Hoe de Peugeot 207 CC er uit ziet, zal voor niemand een verrassing zijn. Dit zijn de eerste beelden van de coupécabriolet die eerder al als 207 Epure conceptcar getoond werd.
Peugeot heeft de Autosalon van Genève gekozen voor het eerste optreden van de 207 CC. De opvolger van de 206 CC is weer een 2+2 en groeide ten opzichte van zijn voorganger 20 centimeter in de lengte. Ook in de breedte gaat de coupécabriolet er flink op vooruit, en is nu 1,75 meter breed. Kort na het beursoptreden in Zwitserland zal de 207 CC al in de Nederlandse showrooms staan. De koper heeft eind maart, begin april keus uit drie motoren, een ongeblazen 1.6 met 120 pk en de 1.6 met turbo, die 150 pk levert en al leverbaar is in de 207 Féline. De topversie zal een wat straffer onderstel krijgen. Ook dieselrijders worden van meet af aan bediend, met de 110 pk sterke 1.6 HDiF. De benzinemotoren komen voort uit de samenwerking tussen PSA en BMW, zo is de 120 pk sterke 1.6 ook in de Mini Cooper te vinden. In februari maakt Peugeot Nederland de verschillende uitrustingsniveau’s bekend en de daarbij behorende prijzen. Peugeot heeft de dakconstructie afgeleid van het vouwdak van de 206 CC. Maar in de 207 CC hoeft de bestuurder niet meer zelf het dak te ontgrendelen of te vergrendelen, ook die handeling neemt de techniek over. Op de knop drukken volstaat, waarna de inzittenden 25 seconden later in de open lucht of overdekt zitten. Peugeot heeft de A- en B-stijlen van 207 CC versterkt en bij een koprol komen de verchroomde rollbars achter de hoofdsteunen 200 mm omhoog. Elke 207 CC beschikt over twee airbags voor, twee dubbele zijairbags en een knieairbag in de stuurkolom. De voorste inzittenden zitten in de 207 CC lager dan in de 207 hatchback. En omdat het een 2+2 is moeten er ook achterin twee mensen kunnen zitten. Met het dak gesloten heeft de bagageruimte een inhoud van 449 liter, wanneer de dakconstructie onder de afdekplaat ligt, gaat er 187 liter mee. Op de enorme aantallen die er van de 206 CC in zijn beginjaren werden verkocht, hoeft de 207 CC niet te rekenen. Dat was de eerste coupécabriolet in zijn klasse, waarvan er in totaal in Nederland 9.545 zijn verkocht. Sinds 2000 zijn er wereldwijd 360.000 206 CC´s op kenteken gegaan. Daarmee is het de meest verkochte coupécabriolet. De 207 CC heeft te maken met veel meer concurrenten, zoals de Opel Tigra Twintop, de Nissan Micra C+C en de Mitsubishi Colt CZC.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/ebb4ff6cb6e75883850919db32922594.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/76335a4654c417bc8da8bf664f5b01b5.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/9893cab150bcae3fa5bec56047587693.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/44ce2f036804ee4e0323d9a322c78643.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/5a21bb5ef40a752b1dc3129b9ca6fe53.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/b83858488dc56f74ffb4384a218f72b1.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/b1c66d1627310cdf03b22238b452e3ff.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/4bcdfde27c905ed5a160925ef496bb9d.jpg
|
RaBBiT09
wzl-lid
Sinds 21/5/2006
T:3 -
R:299
|
8/12/2006 -
1:11u
| Quote
|
wrm houden ze die tweede zitrij toch.. ik snap echt het nut nie van nen 2+2...
|
Freakkk
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 -
R:8617
|
8/12/2006 -
16:59u
| Quote
|
schoner dan de 206 cc
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
24/1/2007 -
17:19u
| Quote
|
Peugeot heeft de prijskaartjes aan de 207 CC gehangen. Bovendien komt er ook een automaat beschikbaar voor de compacte Fransman. De basisversie van de 207 CC heeft een 1.6 16v benzinemotor met 120 pk onder de kap. De standaarduitrusting van dit model omvat vijf airbags, actieve rollbars die omhoog schieten bij een eventuele koprol en een elektrisch bediend stalen dak, dat niet meer handmatig ontgrendeld hoeft te worden. Vanaf 23.300 euro is deze open 207 de uwe. Wie meer prestaties en luxe wil, komt terecht bij de 207 CC Sport. De 1,6-liter turbomotor van deze variant is goed voor 150 pk. De uitrusting is ook een stuk uitgebreider, met standaard 17 inch lichtmetalen wielen, aluminium grille en interieuraccenten, climate control, witte wijzerplaten en lederen stuurwiel. Voor deze versie moet de koper minimaal 27.350 euro meenemen naar de dealer. De topversie is de CC Féline. De uitrusting van de Sport wordt in deze versie nog verder uitgebreid met onder andere lederen bekleding. Met vijfbak en de 1,6-liter turbomotor van 150 pk kost de Féline 29.850 euro. Het Féline-pakket is ook te bestellen op de turboloze 1.6 met automatische transmissie. Dan kost een 207 CC 29.700 euro. Om de introductie luister bij te zetten is er tijdelijk ook een actiemodel van de zonaanbidder. Dit model, dat de naam Première meekrijgt, krijgt tegen een meerprijs van 1.700 euro onder meer airconditioning, 16 inch lichtmetalen wielen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en sportieve elementen uit het interieur van de Sport mee. Het pakket is leverbaar op zowel de basisbenzinemotor en de diesel-CC. Ook aan de dieselliefhebbers is dus gedacht: vanaf 27.500 euro is de 207 CC leverbaar met een 1,6-liter HDiF 16v 110 pk dieselmotor. Deze versie is standaard voorzien van een roetfilter. Ander 207-nieuws betreft de beschikbaarheid van een automatische transmissie. Voor de nieuwe turboloze 1,6-liter benzinemotor (120 pk) komt per direct een viertraps automatische versnellingsbak beschikbaar voor alle carrosserievarianten .
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/b1c66d1627310cdf03b22238b452e3ff.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/4bcdfde27c905ed5a160925ef496bb9d.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/b83858488dc56f74ffb4384a218f72b1.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/76335a4654c417bc8da8bf664f5b01b5.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/0e5f3af19c99b5c4290e3bb07824c0b4.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
28/2/2007 -
21:16u
| Quote
|
Bij zijn introductie in 2000 was de Peugeot 206 CC de eerste betaalbare cabriolet met metalen klapdak. De concurrentie zat niet stil de afgelopen jaren en opende massaal de aanval op Peugeot’s zonaanbidder. Nu slaat Peugeot terug met de 207 CC: groter, beter, mooier. Maar helaas ook zwaarder… De 207 CC heeft veel weg van zijn voorganger, maar ziet er toch een stuk ‘mannelijker’ uit. Doordat de lengte met 20 centimeter toenam is de bagageruimte met het dak dicht met 40 liter toegenomen tot 370 liter. In 25 seconden klapt het dak volautomatisch naar beneden. Prettig is dat het nu kan bij een rijsnelheid tot 10 kilometer per uur. In tegenstelling tot het dak van de 206 CC is dat van zijn opvolger volledig in eigen huis ontwikkeld, naar verluidt vanwege problemen met het dak van de eerste CC. Een andere belangrijke verbetering is de carrosserie van de 207 CC, die 30 procent stijver is dan die van zijn voorganger. Het heeft een grote invloed op het rijplezier: op dit gebied behoort de open Peugeot nu tot de besten in zijn klasse. Al deze verstevigingen hebben wel tot gevolg dat het leeggewicht flink gestegen is: de topversie met 1,6-liter turbo (150 pk) waarmee we reden zet maar liefst 1.400 kilogram op de schaal. Deze topmotor is door zijn grote hoeveelheid koppel wel een aangename reisgenoot.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/fa66ce2c0c60fa4ecab6ff93f4ece78a.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/fd019e18b37582060a598db7514035e1.jpg
.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/e/c77fdadc823cae08115adedeb4dc69 .jpg"> .jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/e/c77fdadc823cae08115adedeb4dc69 .jpg" border="0" [imgwidth]> Bron: © http://www.autoweek.nl/.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/e/c77fdadc823cae08115adedeb4dc69 .jpg
Bron: © http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/playlister_standaard.asp?cat=44&videoID=2476
|
|
|