NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Draco
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
27/7/2006 -
16:22u
|
Quote
|
De tweede generatie New Mini moet nog onthuld worden, maar AutoWeek mocht er al vast een middagje mee het circuit op. De auto die wij reden, was nog voor een klein deel afgeplakt, maar er is weinig fantasie voor nodig om door de tape heen te kijken en tot de conclusie te komen dat er waarschijnlijk zelden een model was waarvan de nieuwe generatie zo veel op de vorige leek. Een ordinaire facelift dus? Om de dooie dood niet. Want anders dan de eerste oogopslag doet vermoeden, is er niet één stuk plaatwerk hetzelfde gebleven. Uiterlijk is er dus niet zo veel nieuws onder de zon, maar met nieuwe motoren en een verbeterd onderstel komt natuurlijk meteen de vraag op hoe dat nou rijdt. En op die vraag kunnen wij u inmiddels van repliek dienen. We zitten midden in de hittegolf, de lucht boven het asfalt van Circuit Park Zandvoort trilt ons uitnodigend tegemoet. We staan bij een prototype. Zien doen we die vaak genoeg, maar er in rijden is zelfs voor een door de wol geverfde autojournalist een bijzondere ervaring. Het is een Cooper S die we de hele middag over het asfalt van Zandvoort mogen jagen. En dat doen we, met een duivels genoegen. De huidige Mini staat bekend om het lekkere kartgevoel, de nieuwe doet daar nog een flinke schep bovenop. Ondanks de voorwielaandrijving is onderstuur heel goed binnen de perken gehouden, terwijl bijna elke poging overstuur in te leiden vruchteloos blijft. De Mini doet gewoon wat het stuur zegt; niet meer en weinig minder. En dat stuur is lekker direct. De bekrachtiging is snelheidsafhankelijk en met een druk op de knop maak je hem nog een stuk steviger. De volledig nieuwe motor, een 1.6 turbo met 175 pk, is samen met Peugeot ontwikkeld en maakt in de nieuwe Mini zijn debuut. Dankzij een vernunftig systeem is het turbogat bijna geëlimineerd
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/2a16845ba438075f40c1c7ca4e14a345.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/19cca16da5731bd6bf14c11f2d51c1b8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/a94224e5c8463058453060ca4fe8b9a8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/8/b1ae54995076a7449652f62556f2a5e8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/1d67cf736f14d5fde2408859793b90fc.jpg
|
|
|