NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Draco
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
8/8/2006 -
16:49u
|
Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/003b1902c3c8d2328a69cf74490e7f14.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/bc99055c337b7ebf0f95ce3da814079a.jpg
Je moet goed kijken om de nieuwe BMW X5 te kunnen onderscheiden van zijn voorganger. Hij is wél negentien centimeter langer en biedt daarmee ruimte voor een derde zitrij. De X5 heeft BMW geen windeieren gelegd. Sinds de komst van de SUV in 1999 zijn 580.000 stuks verkocht. Nu is het tijd voor het nieuwe model. Dat laat geen radicaal nieuw uiterlijk zien. Alleen aan de voorzijde is de tweede generatie X5 duidelijk herkenbaar. De gewelfde motorkap geeft de BMW een krachtig uiterlijk. Aan de achterzijde is het vooral de ruim toegepaste LED-verlichting die opvalt. De nieuwe X5 is 4,85 meter lang en 1,93 meter breed. Dat is negentien en zes centimeter meer dan voorheen. De hoogte is 1,70 meter; twee centimeter lager dan de oude. De extra lengte komt ten goede aan de wielbasis. Op de optielijst van de nieuwe X5 staat voortaan dan ook een derde zitrij. BMW haast zich te melden dat daar ruimte is voor twee personen met een lengte tot 1,70 meter. Om gemakkelijk toegang te krijgen tot de derde zitrij, is de tweede rij stoelen omklapbaar. Wanneer de achterste stoelen niet in gebruik zijn, kunnen ze in de vloer worden weggeklapt, zonder dat ze extra ruimte innemen. De passagiers op de tweede zitrij gaan er in het nieuwe model ook op vooruit: ze hebben de beschikking over vier centimeter meer ruimte voor de knieën. De motoren van de X5 zijn flink aangepast. Bij de verkoopstart van het model, in het eerste kwartaal van 2007, zijn er drie verschillende keuzes. De zescilinder lijnmotor van de 3,0si is met 272 pk achttien procent sterker geworden dan voorheen. Hij gaat in 8,1 seconden van 0 naar 100 en haalt 225 km/u. BMW claimt een gemiddeld brandstofverbruik van 10,9 liter op 100 kilometer. De V8 van de 4,8i is elf procent sterker geworden en levert 355 pk en een maximaal koppel van 475 Nm. Hij gaat in 6,5 seconden van 0 naar 100 en haalt 240 km/u. Gemiddeld verbruik is 12,5 liter op 100 km. De dieselmotor heeft een vermogenstoename van zes procent gekregen en levert nu 231 pk en 520 Nm trekkracht. De X5 3,0d kan 216 km/u en sprint in 8,3 seconden van 0 naar 100
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/e088246b6b62f230cf3cdd2a54ecfb0b.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/11927e0b491dd7daac982c3ee65eb3a6.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/b89800fb6cb6afdcbd40eba9adbbcc9c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/be85d34081f78bce5ed4fc3643e29e0e.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/4ae86dc581d24d803468a89599f94987.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/26b8d4a5e41ca0a9d2e303cff123d281.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/222986a5f45ecf8b999e7eb367e2fbba.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/52bccb95fe6a41e3506d3d2a296f1059.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/da1ccce29d9d661311b510d6cfb4dac8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/0d31272f0efbde3b824828d80f30bd0c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/36abef299e146bf394d12a1fddc88440.jpg
|
|
|