NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Renault Nepta Concept
Onderaan pagina
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
8/9/2006 - 13:19u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/d/94c5537efa835d9f01660a540ad983dd.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/94c5537efa835d9f01660a540ad983dd.jpg


Renault toont op de Autosalon van Parijs een studiemodel voor een vierzits cabriolet. Renault vergelijkt de vorm van het koetswerk met een golf. Zodoende straalt de auto beweging uit.

Renault verrast op de thuisbeurs in Parijs met de Nepta concept car. Het is een suggestie voor een grote vierzits cabriolet die is voorzien van een potente motor. Aan de Nepta is vrijwel geen rechte vorm te vinden. Zo maakt de carrosserie aan de zijkant een golfbeweging en hebben de clignoteurs de vorm van een boemerang. De achterkant loopt opvallend taps toe.
Dé attractie van de Renault Nepta zijn de vleugeldeuren die over de gehele lengte van de auto openen. De verchroomde strip op de motorkap van de Nepta moet de auto er volgens zijn scheppers doen uitzien als een vallende ster.
De Nepta is vijf meter lang en de deuren hebben een lengte van 3,76 meter. De breedte is 1,96 meter en de hoogte is 1,33 meter. De wielbasis is 2,85 meter. De overhangen aan de achterzijde is met 1,26 fors. De auto staat op 23 inch wielen.
In het interieur is het vooral luxe dat de klok slaat. Voor de bekleding is gekozen voor rood leder dat zelfs tot onder de motorkap te vinden is. Bij het instrumentarium is de centraal geplaatste en in chroom gevatte toerenteller het meest opvallende detail. De bediening van de airco zit aan beide kanten van het dashboard, zodat beide voorpassagiers zich met de temperatuur kunnen bemoeien. Achterpassagiers van deze cabrio worden beschermd tegen de elementen door een windvanger tussen de voorstoelen.
De motor van de Nepta is een 3,5-liter V6 met twee turbo’s, een vermogen van 420 pk en een directe injectie. Die kan de auto in 4,9 seconden van 0 naar 100 km/u brengen en is gekoppeld aan een zeventraps automaat.

http://www.autoweek.nl/images/800/7/39a267f0395aa30b69b010416a51cd27.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/39a267f0395aa30b69b010416a51cd27.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/24c839025f13c6fa562f447746c3d9b3.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/24c839025f13c6fa562f447746c3d9b3.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/e2249e63e2f28671cb82f1ac451b9dbd.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/e2249e63e2f28671cb82f1ac451b9dbd.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/9310927058312dec6d88b4137e857254.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/9310927058312dec6d88b4137e857254.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/9747afec39b0ecc638f769f764e87b33.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/9747afec39b0ecc638f769f764e87b33.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/a/6e167ab0d61ab824309a696b93f8860a.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/6e167ab0d61ab824309a696b93f8860a.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/ce7131738705a64d82119f851bb90341.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/ce7131738705a64d82119f851bb90341.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/e4f645d59ecf0050a1f86c046f465edd.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/e4f645d59ecf0050a1f86c046f465edd.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/df5ebe16ed8a478011fa4f2f192370a0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/df5ebe16ed8a478011fa4f2f192370a0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/2f2167fb232ab1d763065a269409ea0b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/2f2167fb232ab1d763065a269409ea0b.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/182fa0343748be4db449bdd763a57fdd.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/182fa0343748be4db449bdd763a57fdd.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/7/ce081123f35f602abcbdb857402d0dd7.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/ce081123f35f602abcbdb857402d0dd7.jpg




Bron: © http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/playlister_standaard.asp?cat=44&videoID=1641
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
8/9/2006 - 13:20u | Quote
kwil dar direct mijne Megane CC voor ruilen
Gre3D 2.622
wzl-lid
Sinds 11/12/2004
T:12 - R:120
13/9/2006 - 14:55u | Quote
ma lol wa een lelijk spul
en dan nog renault ?
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
13/9/2006 - 15:09u | Quote
ik vind het wel iets hebben, en naarmate ik er meer naar kijk hoe mooier het wordt
Bruce Willems 3.23
wzl-lid
Sinds 24/5/2006
T:22 - R:412
13/9/2006 - 17:13u | Quote
Draco schreef:
kwil dar direct mijne Megane CC voor ruilen

ligt dat aan uw megane of aan deze nieuwe?
mothafucka 1.916
wzl-lid
Sinds 28/1/2005
T:17 - R:77
13/9/2006 - 19:04u | Quote
spijtig dat uwe motorkap samen met de deuren opegaan
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
13/9/2006 - 21:16u | Quote
kvind het gewoon iets hebben
ze zouden echt wa gedurfde wagens op de markt moeten brengen
zo nog wa Concept
granensapje 2.319
wzl-lid
Sinds 2/1/2006
T:11 - R:71
13/9/2006 - 22:09u | Quote
Das nu is egt ne strakken oto

Maar @ filmpje: WTF die "corsetstoelen"
BUNO 1.667
wzl-lid
Sinds 22/12/2004
T:4 - R:55
14/9/2006 - 17:42u | Quote
mothafucka schreef:
spijtig dat uwe motorkap samen met de deuren opegaan

² DE eerste foto vind ik wel prachtig. DE wagen doet me over het algemeen terugdenken aan de jaren 60 grote amerikaanse bakken die niet groot genoeg kunnen zijn.
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:19 - R:535
15/9/2006 - 11:30u | Quote
lijkt op een kermisattractie
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
18/9/2006 - 11:10u | Quote
Renault. Nuff said.
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
18/12/2006 - 13:33u | Quote
hierzo!
 
Bovenaan pagina