NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
2/10/2006 -
14:47u
| Quote
|
Renault showt op de autosalon een batterij aan modellen. Eén daarvan is de Mégane F1 Team R26 met 230 pk. Dit scheurijzer geeft een vette knipoog naar het Formule 1-team van Renault. De Fransen hadden dit jaar ook al een Mégane F1 Team in de aanbieding, maar de nieuwe is net wat krachtiger. Onder de kap ligt een 2,0-liter turbo met 230 pk (310 Nm). De oude F1 had er 225, net als de Mégane RS. De R26 is afgeleid van de Renault Mégane Sport en draagt de naam van de Formule 1-auto van dit seizoen. De prestaties liegen er niet om. Een sprint naar de honderd kilometer per uur duurt 6,5 seconden en de auto legt een kilometer vanuit stilstand in 26,6 seconden af. Net als zijn voorganger krijgt de R26 een racy jas. De grijze en witte blokken die over de auto heen lopen zijn een verwijzing naar het Formule 1- team van de Fransen. Buiten deze bestickering is de R26 te herkennen aan zijn gele uiterlijk, 18 inch metalen wielen in antracietkleur en de rode Brembo remklauwen. Om al het geweld op de weg te houden, staat de R26 op Michelin Sport 2 banden (235 / 40 R1 . Ook deze F1 Team wordt met een Cup-pakket geleverd. Dit houdt onder andere in dat de suspensie en de stuureigenschappen zijn aangepast. Volgens Renault komt de sportieveling begin 2007 naar Nederland. Over de prijs en het aantal exemplaren houden ze zich voorlopig stil. De minder rappe Mégane GT staat op 1 december bij de dealer. Deze auto is verkrijgbaar met een 2,0-liter turbo van 165 pk of een 150 pk sterke 2,0-liter diesel.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/b4f4d84656f560c05724170cb194ca4e.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/e4cd9b68132426f8fb5d2f31da4c0c1a.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
2/10/2006 -
14:54u
| Quote
|
Renault brengt de Mégane uit als sportieve GT. Het model wordt onder de Mégane RS gepositioneerd en combineert volgens Renault de sportieve rij-eigenschappen met dagelijkse bruikbaarheid en comfort. De Renault Mégane GT is leverbaar met een benzine- en dieselmotor. Waar autofabrikanten eerder met slechts één sportieve variant van een model kwamen zien we de trend steeds meer verschuiven. Volkswagen levert bijvoorbeeld de Golf als GT, GTI en R32. Maar ook Renault stapt in deze trend. De Mégane is leverbaar als sportief topmodel onder de naam Mégane RS. Daaronder komt eind dit jaar de Mégane GT. Hij is minder krachtig en sportief dan de RS, maar volgens Renault daardoor juist beter geschikt voor alledaags gebruik waarbij comfort zeer belangrijk is.
Hitteschild Uiterlijk onderscheidt de Mégane GT zich subtiel van zijn minder sportieve soortgenoten. De donkere koplampbehuizing, de aangepaste grille en de voorspoiler verraden de GT. Aan de zijkant is het slechts een subtiele zijskirt en een set grijze lichtmetalen wielen die het verschil maken. De achterzijde oogt wat agressiever dankzij het aluminium hitteschild op de bumper en de centraal geplaatste dubbele uitlaatpijpen. Een klein spoilertje op de achterklep maakt het plaatje compleet.
GT-logo op het stuurwiel Het subtiel sportieve sfeertje zien we ook binnenin de Mégane GT. De speciale sportstoelen zijn bekleed met geperforeerde stoffen bekleding en naar wens is leer optioneel leverbaar. De middenconsole is afgewerkt met een aluminium look en ook de pedalen zijn met dit materiaal uitgevoerd. Verder zien we aluminium lijsten op het dashboard en in de deurpanelen. Een sportstuurwiel met GT-logo zorgt voor de spreekwoordelijke puntjes op de i.
Benzine- en dieselmotor Renault levert de Mégane GT met een tweetal motoren. De eerste is de 2.0 liter turbomotor die in de GT goed is voor een vermogen van 165 pk bij 5.000 tpm en een koppel van 270 Nm bij 3.250 tpm. Met deze viercilinder sprint de Mégane GT in 8,3 seconden naar 100 km/h. Tweede keuze voor de GT is een dieselkrachtbron. Renault levert de 2.0 dCi-motor met 150 pk en 340 Nm (bij 2.000 tpm). Beide motoren zijn gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. Het prettige van de dieselkrachtbron is dat deze de sportieve prestaties combineert met een verbruik van slechts 5,4 liter per 100 km.
Comfort Waar bij sommige GTI-achtigen het accent ligt op sportiviteit hamert Renault erop dat de Mégane GT vooral een combinatie is van comfort en sportiviteit. De rijhoogte is met 10 mm verlaagt voor minder bodyroll en een lager zwaartepunt. De voor- en achterveren zijn 24% stijver dan die van de ´standaard´ Mégane. Verder werd het ESP aangepast en de stuurbekrachtiging zo ingesteld dat er een directer stuurgedrag is gerealiseerd.
3- en 5-deurs Eind 2006 zal de Renault Mégane GT bij de dealers staan. Het model wordt leverbaar als 3- en als 5-deurs. De prijzen en exacte uitrustingsniveaus zijn nog niet bekend.
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/610212395961_megane.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/61021240099_megane.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/610212402124_megane.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
9/5/2007 -
18:24u
| Quote
|
De Renault Scénic Conquest doet enigszins denken aan een SUV. Maar dat is slechts uiterlijk vertoon, de Scénic Conquest is namelijk niets anders dan een midi-MPV met de uiterlijke kenmerken van een SUV. Onderhuids mag Renault dan de nodige aanpassingen hebben gedaan, de Scénic Conquest is niets meer dan een schaap in wolfskleren. Tijdens de Autosalon van Genève (maart 2007) presenteerde Renault de Scénic Conquest. Met deze nieuwe variant van de Scénic komt Renault met een antwoord op de Cross-modellen van Volkswagen (voornamelijk de CrossTouran), de Scout-modellen van Skoda en de talloze andere SUV-look-a-like modellen die het vooral van hun uiterlijk moeten hebben. Dat geldt ook voor de Scénic Conquest die vooral qua uitstraling een andere auto is dan zijn meer bescheiden bloedverwanten. Aan de voorzijde kreeg de Conquest een nieuwe bumper met een dieper doorgetrokken voorspoiler en een grafietzwarte beschermplaat. Verder heeft hij een nieuwe grille en luchtinlaat en een chroomkleurige beschermplaat onder de motor. De koplampen zijn zwart gekleurd en van opzij valt onze blik direct op de beschermprofielen en de wielkastverbreders. Aan de achterzijde is wederom een beschermplaat te vinden en bovendien is de bumper opnieuw vormgegeven. Om het geheel extra te benadrukken is de Scénic Conquest naast negen bekende carrosseriekleuren ook leverbaar in Orange Cayenne. Deze kleur is exclusief voorbehouden aan de Conquest.
Oranje accenten in het interieur Zodra men plaatsneemt in het interieur van Scénic Conquest onderscheiden de diverse oranje accenten dit model van de rest van het Scénic-gamma. Het centrale gedeelte van het dashboard in geanodiseerd donker carbon is versierd met oranje grafische elementen. De stoelbekleding, de hoes van de versnellingspook en het stuurwiel zijn afgewerkt met oranje stiksels. En ook de veiligheidsgordels zijn uitgevoerd in oranje. De rubberen vloermatjes met Conquest-logo beschermen de vloerbekleding.
Aangepast onderstel Om toch net iets verder te komen dan een gewone Scénic heeft Renault ook het onderstel aangepast. Naast de grotere bodemvrijheid en beschermplaten, onderging het onderstel wijzigingen om het comfort op moeilijk terrein te verbeteren. De schokdempers vóór en achter kregen een specifieke afstelling. De diameter van de stabilisatorstang werd verkleind. En tot slot werden de dynamische stabiliteitsregeling (ESP) en het antislipsysteem (ASR) afgestemd op de avontuurlijke roeping van Scénic Conquest.
Motorengamma Scénic Conquest Het motorengamma van de Scénic Conquest bestaat uit vijf motoren. Het instapmodel is de 1.6 liter viercilinder benzinemotor die goed is voor een vermogen van 110 pk en een koppel van 151 Nm. Daarna volgt de 2.0 liter benzinemotor. Die ontwikkelt een vermogen van 100 pk bij 5.500 tpm en een koppel van 191 Nm bij 3.750 tpm. De motor is gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak en weet een verbruik van 8,0 liter per 100 km te realiseren. Wie iets meer vermogen wenst en bovendien het verbruik wil drukken kan kiezen voor de 1.9 dCi-motor. Deze dieselmotor weet een vermogen van 115 pk en een koppel van 300 Nm (bij 2.000 tpm) op de weg over te brengen. De motor is eveneens gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak en realiseert een verbruik van 6,0 liter per 100 km. De instapdiesel is de 1.5 dCi met een vermogen van 105 pk en een koppel van 240 Nm.
Uitvoeringen Scénic Conquest De Scénic Conquest is gebaseerd op de Dynamique-uitvoering van de ´gewone´ Scénic. Het model beschikt dan ook over zaken als parkeersensoren achter, ESP, lichtmetalen wielen en dakrailings. Speciaal voor de Conquest levert Renault ´avontuurlijke´ opties zoals een fietsendrager voor in het interieur, verplaatsbare opbergvakken, dorpelbeschermers voor de deuren en de kofferbak en een indeelbare bagageruimte. Vanaf juni 2007 staat de Scénic Conquest bij de dealers. Het model wordt geproduceerd in de Renault-fabriek in het Franse Douai. De prijzen beginnen bij € 22.400,- voor de Scénic Conquest 1.6 16V en € 23.800,- voor de 2.0 liter. Dieselrijden kan vanaf € 24.300,- met de 1.5 dCi en € 25.600,- met de 1.9 dCi.
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/759173951174_scenic.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/759173953190_scenic.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/7591739544_scenic.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/759173956167_scenic.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/759173957121_scenic4.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/75917401545_scenic.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
4/3/2008 -
8:59u
| Quote
|
Het is Renault als enige grote autofabrikant gelukt om het grote nieuws voor Genève tot op het laatst onder de pet te houden. Het betreft een grote klapper: de Renault Mégane Coupé Concept De futuristische Renault is een zeer belangrijke concept-car: de auto geeft prijs hoe de Renault Mégane Coupé eruit komt te zien. Dat productiemodel wordt onthuld op de Autosalon van Parijs (oktober) en komt in november op de markt. Daarnaast meldt Renault dat de Mégane Coupé een voorbode van het nieuwe, sportievere design van de toekomstige generatie Renaults. Het Franse merk belooft dat het niet alleen bij een sportief uiterlijk blijft: ook het weggedrag wordt aangescherpt.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/673d064b15013d6ae717816674c9d05b.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/0e2bf3864a68c006c60eb8a21e27987f.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/f654b6e9cf93d3002bc96581aaa4367d.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/42e3640a6b963486bcbcffeb673f774c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/117285564189bd01a84f19ba914136b9.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/1750b0337164d3e096208031b45c7d49.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/de9ecc4d94689a241c83ac3f5e5800aa.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/411a7d7171dd7ffa867f8d71260c9663.jpg
ik ruil hier direct mijn renault megane voor in !!!
 
|
Freakkk
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 -
R:8617
|
4/3/2008 -
17:52u
| Quote
|
nice car
|
Ellysium
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:2 -
R:79
|
7/3/2008 -
16:47u
| Quote
|

|
|
|