NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Anteros XTM
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
17/10/2006 - 12:37u Quote
Bij tuners en costumizers is de Corvette een populaire auto. Gisteren zagen we een Corvette-variatie met Thais bloed, nu is het de All American Anteros die wel wat weg heeft van klassieke Britse en Italiaanse sportauto’s.

Is het een Ferrari of moet hij lijken op een Jaguar E-type? In elk geval staat de Anteros XTM Roadster op de basis van een Corvette C6 of Z06. Een supercharger kan het vermogen opvoeren tot 550 of 650 pk. Toch claimt Anteros voor de snelste versie een brandstofverbruik van zo’n 1:8. Een coupé en een targa-versie van het model zitten nog in de pijplijn. Op de Sema-tuningshow in Las Vegas, die van 31 oktober tot 3 november wordt gehouden, kan het publiek voor het eerst kennismaken met deze kticars.
Elk exemplaar wordt op geheel op wens van de klant gebouwd. Er is keuze uit vele soorten leder, stuurwielen en ook met de aankleding van het interieur kan worden gevarieerd. Bij het informatiedisplay is het zelfs mogelijk te kiezen uit drie talen: Engels, Spaans en Frans.
Het koetswerk is voor het grootste gedeelte opgebouwd uit koolstofvezel en de auto staat vooraan op 18 inch wielen en achteraan op 19 inch exemplarenDe motor is naar wens gekoppeld aan een zestraps automaat of een handgeschakelde zesbak met bediening achter het stuur.

http://www.autoweek.nl/images/800/5/9f64417742c31e1895dffa6040bd8685.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/9f64417742c31e1895dffa6040bd8685.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/e203901ca626a5f8c08422d74b86c911.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/e203901ca626a5f8c08422d74b86c911.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/76b5322392c001cab995fea14dfa5ba3.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/76b5322392c001cab995fea14dfa5ba3.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/dce5ed2a21dbc544bcfb004a9aecfdc1.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/dce5ed2a21dbc544bcfb004a9aecfdc1.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/a/131a750dfb573bbd8fb5c9fb5a6b2f6a.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/131a750dfb573bbd8fb5c9fb5a6b2f6a.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/2ec8d1e52317c9398463f24843751974.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/2ec8d1e52317c9398463f24843751974.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/fd8d33f53ff6005e797ce1a0ee61393d.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/fd8d33f53ff6005e797ce1a0ee61393d.jpg