Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
18/10/2006 -
16:32u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/610181056203_focus.jpg
Met de komst van de S-Max en nieuwe Galaxy kan ook de C-Max een opfrisbeurt gebruiken. Ford werkt dan ook aan een facelift voor dit model. Het zal niet lang meer duren voordat Ford de vernieuwde Focus C-Max zal presenteren. Ford timmert enorm aan de weg. Het merk is in een razend tempo het complete modellengamma aan het vernieuwen. Met de komst van de S-Max introduceerde Ford de nieuwe designfilosofie Kinetic Design. Dat zal de komende jaren bepalen hoe nieuwe Ford-modellen eruit komen te zien. In Parijs kregen we al een voorproefje van de nieuwe Mondeo en ook de Iosix X conceptcar laat zien hoe het Kinetic Design kan worden toegepast.
Primeur in Genève De nieuwe Focus C-Max zal eveneens wat kenmerken gaan dragen van het Kinetic Design. Volledig vernieuwd wordt het model nog niet, maar na 4 jaar dienst is het wel tijd voor een facelift. Deze foto´s geven ons de bevestiging dat de facelift op stapel staat en de nieuwe Focus C-Max binnenkort zal worden gepresenteerd. Wij verwachten het model als wereldprimeur op de Autosalon van Genève, maar de eerste informatie en beeldmateriaal zal ongetwijfeld al eerder worden vrijgegeven.
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6101810562143_focus.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6101810562343_focus.jpg
|
Bruce Willems
wzl-lid
Sinds 24/5/2006
T:22 -
R:412
|
18/10/2006 -
19:41u
| Quote
|
dat vind ik toch zoooo'n vette velgen
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
5/12/2006 -
11:57u
| Quote
|
De Ford Focus C-Max is inmiddels drie jaar op de markt. Tijd voor een facelift, vond Ford. De vernieuwde MPV is voor het eerst te bewonderen op de Bologna Motorshow. Door de wijzigingen is de C-Max meer op zijn grote broer, de S-Max, gaan lijken. Ook pakte Ford het interieur flink aan. De gelijkenis met de S-Max heeft Ford doen besluiten de auto ‘C-Max’ te noemen en niet meer ‘Focus C-Max’. Vooral de voorkant van de auto is sterk op de S-Max gaan lijken, met dus een stuk sportiever voorkomen dan de oude versie van de auto. Ook de achterkant werd aangepakt, met nieuwe LED’s. In het interieur vallen de nieuwe materialen op, die de kwaliteitsindruk verbeteren. Ook de instrumenten hebben door een nieuwe rode kleur een ander, volgens Ford een warmer, aanzien gekregen. De handrem heeft een Z-vorm gekregen en een panoramadak is nu als een optie te bestellen. Prijzen en specificaties worden bekendgemaakt in 2007.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/ffa766124cb611a0ed588bb88f81b21f.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/3a34273be7ee8104ca2a52cee3dec76e.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/fd3e05dd4027e7c9e7fcf455c6c078d7.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/a35c9b6105d69e39a771249d776a4a63.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/e19000ef8afe654b80a509e24a376f35.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/af8ad5bf597a35f79433bc3bd60b2956.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/468312c982f966bb3517f2fc64030e18.jpg
|
RaBBiT09
wzl-lid
Sinds 21/5/2006
T:3 -
R:299
|
5/12/2006 -
12:55u
| Quote
|
die luchtinlaat vooraan is lelijk, net zoals die mistlampjes, rest valt goe mee
|