NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Toyota Endo
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
24/10/2006 - 14:18u Quote
Toyota komt in 2007 met een nieuw compact model. De auto, gebaseerd op de in 2005 gepresenteerde Toyota Endo, moet concurreren met de nieuwe Smart ForTwo en de Peugeot 1007.

Dit meldt ons zusterblad AutoExpress. Toyota presenteerde de Endo in 2005 op de IAA in Frankfurt. Toen werd de concept nog beschreven als een auto die de ontwerpfilosofie voor de toekomst weergeeft. “We zijn een weg ingeslagen naar frissere en levendiger modellen voor nu en in de toekomst,” aldus de ontwerpafdeling van Toyota destijds. Nu blijkt de Endo dus meer dan een gewone concept te zijn. De auto is de afgelopen tijd meerdere keren betrapt tijdens een uitgebreid testprogramma dat het model momenteel ondergaat. Bij de ontwikkeling van de Toyota Endo heeft gebruiksgemak voor in de stad de boventoon gevoerd. Het heeft geresulteerd in een extreem korte (drie meter) maar brede en hoge (1,68 en 1,52 meter) auto. In combinatie met zijn lage gewicht maakt het van de Endo een zuinig voertuig. Het interieur in de Endo is flexibel. Er kan worden gekozen uit vier zitplaatsen; drie met een tafel of twee zitplaatsen en een riante bagageruimte. Het geavanceerde dashboard uit de conceptcar zal in het productiemodel worden gebruikt. Of andere bijzondere elementen van de conceptcar, zoals de verkleurende deurpanelen, serieproductie halen is nog niet bekend.

http://www.autoweek.nl/images/800/0/9dd582eb7fe5133c5967c2c7ae5ffb90.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/9dd582eb7fe5133c5967c2c7ae5ffb90.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/86b8ce4177fcb5a69d93d7157d063c85.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/86b8ce4177fcb5a69d93d7157d063c85.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/ca7479a325b10e648a278dd10d5b494b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/ca7479a325b10e648a278dd10d5b494b.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/c93f949c27cf7c57c5da7840d1d49b16.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/c93f949c27cf7c57c5da7840d1d49b16.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/b505cc9d181791e5cf961e81be25e923.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/b505cc9d181791e5cf961e81be25e923.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/7932908738b3a9ba2f6daad3fe50d846.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/7932908738b3a9ba2f6daad3fe50d846.jpg