NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Draco
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
16/11/2006 -
12:05u
|
Quote
|
Nadat Aston Martin vorig jaar furore maakte met de V8 Vantage wordt er rond de helft van het volgende jaar een roadster-versie van de kleine Aston Martin aan het programma toegevoegd. Eind november, op de LA Auto Show, beleeft de een van de meest begeerlijke roadsters ter wereld z’n vuurdoop: de Aston Martin V8 Vantage Roadster. De eerste officiële foto’s zijn inmiddels verspreid. Het openlucht-broertje van de vorig jaar geïntroduceerde V8 Vantage Coupé beschikt over een uit drie delen geconstrueerde linnen kap, die met een druk op een knop in de middenconsole in slechts 18 seconden onder de afdekplaat verdwijnt. Dat kun je ook rijdend doen, tot een snelheid van 50 km/h. In de kap is een glazen, verwarmbaar achterruitje gemonteerd. Met de kap omhoog is er 140 liter bagageruimte beschikbaar, hoeveel daar van overblijft als het linnen opgevouwen achterin ligt, vertelt het verhaal niet. Omdat er bij een open auto nu eenmaal extra verstevigingen nodig zijn om de carrosseriestijfheid te behouden, nam het gewicht van de Vantage Roadster met 140 kg toe ten opzichte van de Coupé. Toch lijden de prestaties daar niet onder: 0-100 km/h wordt net als bij de gesloten Vantage in vijf seconden afgeraffeld en ook de topsnelheid is met 280 km/h gelijk. Verantwoordelijk hiervoor is de 4,3-liter V8 van 380 pk en 410 Nm. Er is keuze uit twee versnellingsbakken: een handgeschakelde Graziano-zesbak of een gerobotiseerde handbak, genaamd Sportshift, die je vanaf het stuurwiel in 200 milliseconden van verzet kunt laten wisselen. De Aston Martin V8 Vantage Roadster, die net als de overige Astons gebouwd wordt in het Britse Gaydon, zal niet eerder dan halverwege 2007 bij ons op de markt verschijnen.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/ed95e1e3dfddbccac136a36746bad2fe.jpg
313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/c/c 313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg"> 313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/c/c 313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg" border="0" [imgwidth]> Bron: © http://www.autoweek.nl/313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/c/c 313dc36cdee04bbcad45058b2124c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/4f1ec96c7443aa464c4d59c1148d1f88.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/0e0bd1339e0ff711569ba206d6175861.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/b9d9cca4564830e165c0a162c742717b.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/a9641e3efd980a0187b1d7efd13524e7.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/171da79c8b581f0ba65102cf2d03c292.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/506623505ae43e4bcffa3bcf332dd3e2.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/e1d75cd46a7d78ad1a5c8d6541fa1ba3.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/4985b1a1cf1b0a170b494d0f2e76f4be.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/afe547d64d5280cd1c671407adc06d62.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/235a5f5a00aa7e6fb58056a6898f2877.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/656c07fefab6c1e89b6043c35e70fcf5.jpg
|
|
|