NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Th!nk
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
28/11/2006 - 19:03u Quote
Ford trok begin 2003 de stekker uit de Noorse fabrikant Th!nk, die gespecialiseerd was in het maken van elektrische auto’s. De Noren lieten het er niet bij zitten en gingen zelf aan de slag.

De eerste generatie van het autootje werd nogal sceptisch ontvangen. De Th!nk deed denken aan een opgepompt golfkarretje, waardoor niemand een toekomst voor de elektrische auto zag.
De tweede generatie zag er een stuk beter uit. De kleine stadsauto kwam met een 55 pk elektromotor, die ervoor zorgde dat de Th!nk een topsnelheid van 100 kilometer per uur kon bereiken. De actieradius was het grootste struikelblok: na 85 kilometer was het uit met de pret en moest de accu weer zeven uur lang worden opgeladen.
De Noorse initiatiefnemers hebben de auto nu opnieuw ontworpen. Naast een gewijzigd uiterlijk krijgt de auto ook een nieuwe accu, waardoor de actieradius nu 185 kilometer is.
Het merk is momenteel druk bezig om personeel te werven, omdat de planning is de eerste Th!nks van de nieuwe generatie nog komend jaar te leveren.
Standaard krijgen de Noorse autootjes ABS, stuurbekrachtiging, elektrische raambediening en centrale deurvergrendeling meegeleverd.

http://www.autoweek.nl/images/800/5/80c6ffd479387a37ca871fde6f6e1a65.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/80c6ffd479387a37ca871fde6f6e1a65.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/795c93aa6fa5304f5a038372daedb294.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/795c93aa6fa5304f5a038372daedb294.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/746396804bc1e17dbaf3d92197812e3d.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/746396804bc1e17dbaf3d92197812e3d.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/a/c288c495a35d011f7d2ba616133aec2a.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/c288c495a35d011f7d2ba616133aec2a.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/81baeba85ce2fdfbeef8b19ac4a682cd.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/81baeba85ce2fdfbeef8b19ac4a682cd.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/d85db40db14ad6348f2d6650d23f0e11.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/d85db40db14ad6348f2d6650d23f0e11.jpg