NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Hyudai Hellion
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
30/11/2006 - 18:57u Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/7/44e6871c40b38a11fb4f36864ca4c307.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/44e6871c40b38a11fb4f36864ca4c307.jpg


Hyundai laat zich op de autoshow in Los Angeles ook niet onbetuigd. De Koreanen laten daar de HCD10 Hellion concept zien. Een auto die is opgebouwd rond drie ribben.

Hyundai laat op de LA Auto Show een studiemodel zien van een driedeurs crossover; volgens zijn makers wordt hiermee een nieuw marktsegment gedefinieerd. Om tot een krachtig ontwerp te komen, is de auto opgebouwd rond drie lichtgewicht ‘ribben’ die de veiligheidskooi van de auto vormen.
Verder is het krachtige uiterlijk van het studiemodel bereikt door de korte overhangen, uitstekende wielkasten, luchtinlaat op de motorkap en de beschermplaten onder de auto.
De HCD10 is verder voorzien van een stoffen dak met een camouflageprint en het interieur is afgewerkt in stemmig Dakar Gold. Natuurlijk heeft ook deze concept car lekker grote 20 inch wielen. In het interieur komen bovendien de ribben van de auto terug die horizontaal over de auto lopen.
Binnenin is ruimte voor vier personen die elk hun eigen kuipstoel tot de beschikking hebben. In elke stoel zit een hydratatie-systeem. Geen bekerhouders dus, maar een reservoir waarin een drankje kan dat ‘handsfree’ kan worden genuttigd. “Zo kunnen de bestuurder en passagiers zich beter concentreren op de weg en de omgeving,” aldus Hyundai.

http://www.autoweek.nl/images/800/3/3f2528cb1e9cba7a277879141bcb54f3.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/3f2528cb1e9cba7a277879141bcb54f3.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/2244f5907dcbefeab124009c9095edd0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/2244f5907dcbefeab124009c9095edd0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/687db4fcf4f3bfee066b1c6d25d47ce0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/687db4fcf4f3bfee066b1c6d25d47ce0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/7b9da70df101dfb809139415740111e5.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/7b9da70df101dfb809139415740111e5.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/9/3b3ed7467f4d3e748a58cb697ee5c7a9.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/3b3ed7467f4d3e748a58cb697ee5c7a9.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/191c2cdafaedad8f564e18b04f7cf3c6.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/191c2cdafaedad8f564e18b04f7cf3c6.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/4a9ea2691545b2f631b6f985d1de531d.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/4a9ea2691545b2f631b6f985d1de531d.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/9/85f9b4730b95c0026e3a65f0b1a92459.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/85f9b4730b95c0026e3a65f0b1a92459.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/7/b505f811d8d61711ae04a19749052967.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/b505f811d8d61711ae04a19749052967.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/f29aafc947cac456c465d87a185b872b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/f29aafc947cac456c465d87a185b872b.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/f/4a80e7138447711b9d1aec8bb04f565f.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/4a80e7138447711b9d1aec8bb04f565f.jpg