NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
19/12/2006 -
17:03u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/6fa376699933a9d60a939000b7de7840.jpg
Meteen na het stoppen van de productie van de Honda NSX, is bekendgemaakt dat er een nieuwe sportauto zou komen. Op de autoshow in Detroit is daarvan het eerste signaal te zien. Acura, het luxemerk van Honda toont op de autoshow in Detroit de Advanced Sports Car Concept, een studiemodel naar een dikke sportauto. Ga er maar gerust vanuit dat die een voorbode is van de opvolger van de beroemde Honda NSX. In de VS is die auto bekend als Acura NSX. Op 7 januari wordt de Advanced Sports Car Concept officieel onthuld. Tot die tijd moeten we het doen met deze schets. Van de nieuwe NSX is al bekend dat hij wordt voorzien van een V10-motor en volgens de geruchten staat de nieuwe sportauto van Honda voor 2008 op de kalender.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
9/1/2007 -
1:07u
| Quote
|
Tot nu toe moesten we het doen met een schets, maar zojuist heeft Honda’s Amerikaanse luxemerk de Advanced Sports Car gepresenteerd, de voorbode van de nieuwe NSX.
Dat Honda werkt aan een nieuwe sportwagen is al langer bekend, en met de presentatie van deze Advanced Sports Car, komt de terugkeer van de legendarische NSX een stapje dichterbij. Een tijdstip geeft Acura nog niet, maar naar alle waarschijnlijk wordt in het najaar van 2007 op de Tokyo Motorshow meer bekend over de nieuwe sportieveling. De configuratie verschilt met die van de eerste Honda NSX. Die had een V6 VTEC in het midden, de nieuwe krijgt een V10 die voorin ligt. Vandaar de lange neus van de ASC. Dat de NSX als Acura gepresenteerd wordt op de North American International Auto Show, is logisch. In de Verenigde Staten werd de NSX onder de Acura merknaam gevoerd. De Japanners gebruiken voor de aandrijvinghet Super Handling All-Wheel Drive, maar het accent ligt op de achterwielen. Volgens Acura herinneren de kleine LED-lichtbalken in de neus aan de neergeklapte koplampen van de allereerste NSX. Ook de langgerekte achterlichten moeten herinneringen aan die inmiddels al legendarische sportwagen oproepen. De Advanced Sports Car staat voor op 19 inch wielen, achter hebben de wielen een diameter van 20 inch. Koolstofvezel drukt het gewicht van de nieuwe NSX.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/d90fc069540011153368a3aeff7d6e4e.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/ce4c8ab465dbb6809e8fdf3c5cc54782.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/26725f8afedd15e15240f96ebe9bb6ff.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
25/4/2007 -
19:50u
| Quote
|
Honda heeft de lat hoog gelegd bij de ontwikkeling van de nieuwe NSX. De nieuwe topsporter moet niet alleen kunnen meedoen met het pk-geweld uit Europa en de Verenigde Staten, de auto moet ook nog eens relatief zuinig zijn. Honda streeft volgens een Amerikaans tijdschrift naar een gemiddeld verbruik van 23,5 miles per gallon, wat neerkomt op ongeveer 10 liter per 100 kilometer. Een flinke prestatie, als je bedenkt dat de nieuwe NSX een V10 onder de kap krijgt met rond de 500 pk. De BMW M5, die een vergelijkbare motor heeft, komt bijvoorbeeld op 14,8 liter per 100 kilometer uit. In januari toonde Honda op de North American International Autoshow in Detroit de Acura Advanced Sports Car, een concept-car die wordt gezien als de voorbode van de nieuwe NSX. De Japanners gebruiken voor de aandrijving van Advanced Sports Car het Super Handling All-Wheel Drive, maar het accent ligt op de achterwielen. Volgens Acura (de Amerikaanse tak van Honda) herinneren de kleine LED-lichtbalken in de neus aan de neergeklapte koplampen van de allereerste NSX. Ook de langgerekte achterlichten moeten herinneringen aan die inmiddels al legendarische sportwagen oproepen. De Advanced Sports Car staat voor op 19 inch wielen, achter hebben de wielen een diameter van 20 inch. Koolstofvezel drukt het gewicht van de nieuwe NSX. Wanneer de nieuwe NSX daadwerkelijk komt, is nog niet zeker. Recentelijk verschenen onbevestigde berichten in de media die meldden dat de auto terug naar de tekentafel is gestuurd voor een meer ‘eigen’ gezicht.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/d90fc069540011153368a3aeff7d6e4e.jpg
|
|
|