NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » 5-persoons C4 Picasso
Onderaan pagina
soul surfer 2.684
wzl-lid
Sinds 20/1/2004
T: 27 R: 204
6/1/2007 - 14:09u | Quote
Citroën presenteert 5-persoons C4 Picasso
vrijdag 5 januari 2007

Na de 7-persoons versie presenteert Citroën nu ook de 5-persoons C4 Picasso. Het model debuteert op de Autosalon van Genève en zal net voor de zomer bij de dealers staan. De 5-persoons versie van de C4 Picasso heeft een afwijkende vormgeving ten opzichte van de 7-persoons en is 12 cm korter.

Volgend op de introductie van de 7-persoons versie van de C4 Picasso komt Citroën nu ook met de 5-persoons variant. Net als Renault met de Scénic en Grand Scénic heeft gedaan biedt Citroën vanaf de zomer van 2007 ook een C4 Picasso en Grand C4 Picasso aan. Bij Citroën verschillen de versies echter wezenlijk van elkaar.

´Sportiever design´
Volgens de Franse autofabrikant met de ‘double chevron’ is de 5-persoons variant vooral sportiever. De aflopende daklijn, de opvallende achterlichten en de op deze afbeelding getoonde grote wielen geven de MPV een sportief tintje. Vooral de achterzijde is duidelijk verschillend met de Grand C4 Picasso. Daardoor heeft Citroën twee afzonderlijke modellen, onder dezelfde naam.

Ruimte
Bij een MPV als de C4 Picasso speelt de ruimte een belangrijke rol. In het interieur is plaats voor vijf personen die elk beschikken over een eigen stoel. De drie achterstoelen zijn handig om te klappen waardoor de bagageruimte wordt vergroot van 500 liter naar 1.734 liter. In het interieur vinden we vele opbergvakjes en doordachte ruimteconcepten zoals we die ook van de Grand C4 Picasso kennen.

Motorengamma
Citroën levert de C4 Picasso met een viertal motoren. Het instapmodel is de 1.8 liter 16-klepper met een vermogen van 127 pk gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak. De tweede benzinemotor is een 2.0 liter viercilinder met een vermogen van 143 pk en gekoppeld aan een gerobotiseerde zesversnellingsbak. Het dieselgamma bestaat uit twee motoren met respectievelijk 110 en 138 pk. De lichtste variant is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak en optioneel leverbaar met een gerobotiseerde zesversnellingsbak. Voor de 138 pk-variant is een gerobotiseerde zesbak standaard en een zestraps automaat optioneel leverbaar.

Overeenkomsten in uitrusting
Ondanks het verschil in ruimte en design zal de C4 Picasso grote overeenkomsten tonen met zijn grotere broer. Zo is ook dit model optioneel leverbaar met pneumatische achtervering, gelamineerde zijruiten, een panoramische voorruit, sfeervolle binnenverlichting en een uitgebreid aanbod aan entertainment- en audiosystemen.

Vóór de zomer van 2007 op de markt
Vlak voor de zomer van 2007 zal de 5-persoons C4 Picasso leverbaar worden. Het model is 12 cm korter, heeft een afwijkend design en biedt plaats aan vijf personen die elk beschikken over een luxe stoel. Vlak voor de marktintroductie verwachten wij meer informatie te hebben over de prijzen en uitvoeringen. Zijn officiële debuut beleeft de C4 Picasso op de Autosalon van Genève.

Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
6/1/2007 - 17:30u | Quote
foto's dan ni vergeten posten!

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104842145_picasso.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104842145_picasso.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104844160_picasso.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104844160_picasso.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104845173_picasso.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/715104845173_picasso.jpg


Laatst aangepast door Draco op 6/01/2007 17:31:53u (1x aangepast)
soul surfer 2.684
wzl-lid
Sinds 20/1/2004
T:27 - R:204
6/1/2007 - 18:36u | Quote
srr schat
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
6/1/2007 - 19:27u | Quote
kvind hem wel zeer geslaagd!
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
7/1/2007 - 1:18u | Quote
zo'n sporttief uiterlijk zo .. voor snelle papa's wel geschikt !
Juurn 3.243
wzl-lid
Sinds 5/3/2004
T:218 - R:2678
7/1/2007 - 13:22u | Quote
Freakkk schreef:
zo'n sporttief uiterlijk zo ..

Heb ik andere ogen dan gij ofzo?
jean1989 1.75
wzl-lid
Sinds 22/10/2005
T:14 - R:137
8/1/2007 - 20:18u | Quote
Heeft wel een redelijk sportief uiterlijk, al is dat dan natuurlijk vooral aan de velgen te danken. Ik vind trouwens dat Citroën niet slecht bezig is de laatste tijd!
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
15/2/2007 - 14:41u | Quote
Citroën heeft de prijskaartjes aan de vijfzits C4 Picasso gehangen. De auto komt in vier uitrustingsniveaus en met vier motoren.

De goedkoopste C4 Picasso is de 1.8 Ligne Séduction van 24.990 euro. Dit model heeft een 1,8-liter viercilinder met 125 pk onder de kap. ESP is standaard. De 2,0-liter viercilinder met 143 pk is leverbaar vanaf 29.100, maar krijgt dan wel gelijk de Ligne Prestige-uitrusting mee, die bestaat uit onder meer 16 inch wielen en afzonderlijk instelbare airconditioning.
De goedkoopste diesel is de 1,6 HDIF met 110 pk. Die kost in Ligne Séduction-trim 28.790 euro. De top-diesel, de 2.0 HDIF (138 pk) kost in de Ligne Ambience-uitvoering 33.100. Dat uitrustingsniveau biedt ten opzichte van de Ligne Prestige bijvoorbeeld climate control, mistlampen voor en een radio/cd-speler met stuurbediening.
De meest luxueuze uitvoering is de Exclusive met onder andere xenonlampen, 17 inch lichtmetalen wielen, lederen stuurwiel en velours bekleding.
Tot slot is er een actiemodel, de Ligne Business. Deze heeft de Ligne Ambiance als basis. Ten opzichte van die versie krijgt de Business parkeersensoren, een TomTom navigatiesysteem en 16 inch lichtmetalen wielen mee. Het voordeel bedraagt 1.650 euro.

http://www.autoweek.nl/images/800/4/cfd4d19f14665e3318999d09059f5854.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/cfd4d19f14665e3318999d09059f5854.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/e7e815bdbb327664a40139461fc9e9d4.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/e7e815bdbb327664a40139461fc9e9d4.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/7/e8fe0e6c5bd2c857b778c9e4bddf5b27.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/e8fe0e6c5bd2c857b778c9e4bddf5b27.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/a/ae1f06bcc6e7da83e1bb68f738b701ba.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/ae1f06bcc6e7da83e1bb68f738b701ba.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/d368fa3758195d51ac7386854c0c5b86.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/d368fa3758195d51ac7386854c0c5b86.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/1333c64354cedde14757d89b109e4205.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/1333c64354cedde14757d89b109e4205.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/0f3be42db3da193d77bb94c10a1b722b.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/0f3be42db3da193d77bb94c10a1b722b.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/2/b6bbbd0182e16dcc18b4672d0d06e7c2.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/b6bbbd0182e16dcc18b4672d0d06e7c2.jpg

 
Bovenaan pagina