NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
8/3/2007 -
0:08u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/a77deda104ff1566d3fd45c2b9164558.jpg
Spaans temperament krijgt een nieuwe dimensie door het Catalaanse bedrijfje Tramontana, dat een zeer extreme auto in productie neemt. Vorig jaar kwam Tramontana al op de proppen met plannen voor een extreem vormgegeven, lichtgewicht sportwagen. In tegenstelling tot veel van dit soort projecten gaat het hier om een auto die daadwerkelijk in serie gebouwd gaat worden. De Catalanen willen dit jaar nog vijf stuks leveren, de jaarproductie moet daarna stijgen tot twaalf stuks. Hiermee hoopt Tramontana te bereiken dat elk exemplaar met evenveel passie en oog voor detail wordt gemaakt. De lengte van de auto is 4,90 meter, maar het leeggewicht bedraagt slechts 950 kilogram. De krachtcentrale is een biturbo V12 met naar keuze tussen de 550 en 720 pk, wat de bestuurder via een knop op het dashboard in kan stellen. Met een dergelijke pk-/gewichtsverhouding is het duidelijk dat deze ‘road-rocket’, waarvan het ontwerp geïnspireerd is op gevechtsvliegtuigen en Formule 1-auto’s, duizelingwekkende prestaties neerzet. De motor is gekoppeld aan een zesversnellingsbak. Natuurlijk is er achterwielaandrijving. Voor de prestaties geven de Spanjaarden waarden op die aan de voorzichtige kant lijken: de sprint van 0 naar 100 duurt volgens de fabrikant vier seconden en de topsnelheid ligt ’boven de 300 km/u’. De koper kan de exoot met verschillende zitconfiguraties bestellen. Voor het interieur biedt Tramontana talloze soorten bekleding aan, waaronder kameel-, slangen- en krokodillenleer.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/5c85964c517a5524640a9b7419e3b078.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/36fbf4d977a538c6001309061aaa1207.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/0868fdf92d1881dd18668f1e78c78afc.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/9a625d019e1ba999db97ff87ed576510.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/c6015aa5d9e7e8490a0bc5fa96745e60.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/9cc09b4489446725559edda41b177ff6.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/13c0aa70fd257390d963bc0315b88c3c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/e25ba1ed1d35c6f586ee38fc2eed7e71.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/32b49e486092b2ffda556950ba06ff3e.jpg
|
Zeta Reticula
WZL-lid
Sinds 25/6/2003
T:2 -
R:97
|
8/3/2007 -
18:40u
| Quote
|
Is a nice! I like! Great succes!
|
maxxx
wzl-lid
Sinds 18/7/2006
T:1 -
R:141
|
8/3/2007 -
20:21u
| Quote
|
Zeta Reticula schreef: Is a nice! I like! Great succes!
does it come with pussy magnet?
nee serieus nu, hele vette kar, en volgens mij zijn die 4 seconden niet correct. Afwachten maar wat de echte prestaties zijn. Maarreuh... dat fineerhout aan de buitenkant? Lijkt mij toch een riskant materiaal, steenslag en regen zijn niet echt gezond voor zo'n materiaal.
|
|
|