NAVIGATIE

Sports overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Voetbal » Belgisch voetbal » Jupiler Pro League 2009-2010
Onderaan pagina
« vorige - 1 - .. - 28 - 29 - 30 - .. - 38 - volgende »
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
28/2/2010 - 19:07u | Quote
Stijnen heeft een wereldmatch gekeept op Valencia, maar hij is bijlange geen wereldklasse hoor Mike jezelf niets wijsmaken hé. Als je met elke hoge bal geen raad weet, dan ben je allesbehalve wereldklasse.
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
28/2/2010 - 20:31u | Quote
Bomash schreef:
Stijnen heeft een wereldmatch gekeept op Valencia, maar hij is bijlange geen wereldklasse hoor Mike jezelf niets wijsmaken hé. Als je met elke hoge bal geen raad weet, dan ben je allesbehalve wereldklasse.

Om een wereld keeper te zijn heeft hij idd te veel gebreken maar op zijn lijn zijn er niet veel betere, dat is gewoon zo.
In ieder geval hoop ik dat hij blijft want ondanks de kritiek bewijst hij het toch maar.
The Unforgiven 3.657
wzl-lid
Sinds 24/7/2004
T:0 - R:108
28/2/2010 - 23:35u | Quote
mikeminem schreef:
Bomash schreef:
Stijnen heeft een wereldmatch gekeept op Valencia, maar hij is bijlange geen wereldklasse hoor Mike jezelf niets wijsmaken hé. Als je met elke hoge bal geen raad weet, dan ben je allesbehalve wereldklasse.

Om een wereld keeper te zijn heeft hij idd te veel gebreken maar op zijn lijn zijn er niet veel betere, dat is gewoon zo.
In ieder geval hoop ik dat hij blijft want ondanks de kritiek bewijst hij het toch maar.


moh mike'tje toh
Asfodil 3.712
wzl-lid
Sinds 29/9/2008
T:0 - R:40
1/3/2010 - 12:03u | Quote
Stijnen is wel goed, maar wereldklasse is misschien wat hoog gegrepen. Laten we zeggen dat hij in een goede vorm bij de europese subtop hoort?

Wel knap van alle drie de Belgische ploegen, spijtig dat Club niet heeft kunnen stunten. Nu ben ik benieuwd wat het gaat worden tegen Hamburg en Panathinaikos.
Zo stil in mijn hoofd (quote Samson) denk ik wel dat beide veel kans maken om door te stoten naar kwartfinale. Standard heeft al ervaring met Grieken en dat is puur door dikke pech fout gelopen, en Anderlecht kan gewoon winnen van Hamburg, daar ben ik van overtuigd. Ook altijd handig dat Anderlecht steeds uit mag beginnen.


En dan die EK loting, miljaarde toch, tzal weer plezant worden in Brussel als het tegen Turkije is, wie er ook wint, altijd feest ... In Duitsland zullen ze wel met hetzelfde probleem zitten.

Laatst aangepast door Asfodil op 1/03/2010 12:10:06u (2x aangepast)
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
1/3/2010 - 20:20u | Quote
Anderlecht zie ik zomaar niet winnen van Hamburg, we zullen pas zien als ze er tegen spelen wat de kansen zijn. Ik kan dat niet echt inschatten. Panathinaikos schatte ik nooit hoog in, maar Roma uitschakelen dat doe je ook niet zomaar denk ik? Al moet Panathinaikos mss wel lukken.. Ik geef Standard meer kans als Anderlecht. (omdat Hamburg beter is dan Panathinaikos en omdat het Duitsers zijn)

Laatst aangepast door Bomash op 1/03/2010 20:21:01u (1x aangepast)
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:4 - R:1698
1/3/2010 - 23:09u | Quote
Op papier lijken die grieken een haalbaardere tegenstander, maar heb totaal geen zicht op die ploeg. Lijkt me zo'n ploeg die in 1 match kan knallen en het verschil maken of ongelooflijk slecht spelen. Hamburg heeft enkele wereldspelers en een dodelijke spits, maar wil drm niet zeggen dat er niets mogelijk is. De druk ligt bij de Duitsers ook hoger, want voor Anderlecht telt de titel en is een ronde verder mooi meegenomen.
geen zin om te typen 3.194
wzl-lid
Sinds 15/6/2005
T:0 - R:14
2/3/2010 - 17:48u | Quote
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
2/3/2010 - 22:51u | Quote
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.
geen zin om te typen 3.194
wzl-lid
Sinds 15/6/2005
T:0 - R:14
3/3/2010 - 16:39u | Quote
Bomash schreef:
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.


ja, idd 1-0. Als Anderlecht speelt zoals tegen Bilbao, moeten ze te kloppen zijn. Hopelijk spelen ze beter als tegen Roeselare. Maar als de tegenstander een hoog niveau haalt, kan Anderlecht wel meespelen op dat niveau.
Standard kan als 'underdog' misschien voor een verrassing zorgen.

Wanneer spelen Anderlecht en Standard?
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
3/3/2010 - 17:03u | Quote
geen zin om te typen schreef:
Bomash schreef:
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.


ja, idd 1-0. Als Anderlecht speelt zoals tegen Bilbao, moeten ze te kloppen zijn. Hopelijk spelen ze beter als tegen Roeselare. Maar als de tegenstander een hoog niveau haalt, kan Anderlecht wel meespelen op dat niveau.
Standard kan als 'underdog' misschien voor een verrassing zorgen.

Wanneer spelen Anderlecht en Standard?

volgende week 11 maart de heenmatch, alletwee uit, en dan een week later de terugmatch vermoed ik
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
3/3/2010 - 17:04u | Quote
geen zin om te typen schreef:
Bomash schreef:
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.


ja, idd 1-0. Als Anderlecht speelt zoals tegen Bilbao, moeten ze te kloppen zijn. Hopelijk spelen ze beter als tegen Roeselare. Maar als de tegenstander een hoog niveau haalt, kan Anderlecht wel meespelen op dat niveau.
Standard kan als 'underdog' misschien voor een verrassing zorgen.

Wanneer spelen Anderlecht en Standard?

Beide donderdag 11 maart uit en 18 maart thuis. En wel vet, ik maak de verplaatsing nr Hamburg.

Maar ik denk ook dat Standard het meeste kans heeft, al verschilt het niet veel, maar als thuis kunnen ze met dat publiek in de rug zware powerplay spelen en altijd nog iets rechtzetten. Terwijl Anderlecht het niet van de powerplay moet hebben en zeker tegen een Duitse ploeg maken we op die manier weinig kans.
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
4/3/2010 - 16:51u | Quote
BlOeMbAk schreef:
geen zin om te typen schreef:
Bomash schreef:
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.


ja, idd 1-0. Als Anderlecht speelt zoals tegen Bilbao, moeten ze te kloppen zijn. Hopelijk spelen ze beter als tegen Roeselare. Maar als de tegenstander een hoog niveau haalt, kan Anderlecht wel meespelen op dat niveau.
Standard kan als 'underdog' misschien voor een verrassing zorgen.

Wanneer spelen Anderlecht en Standard?

Beide donderdag 11 maart uit en 18 maart thuis. En wel vet, ik maak de verplaatsing nr Hamburg.

Maar ik denk ook dat Standard het meeste kans heeft, al verschilt het niet veel, maar als thuis kunnen ze met dat publiek in de rug zware powerplay spelen en altijd nog iets rechtzetten. Terwijl Anderlecht het niet van de powerplay moet hebben en zeker tegen een Duitse ploeg maken we op die manier weinig kans.

Ik maak ook de verplaatsing nr hamburg Ma met 2700 plaatsen is er wel veeel volk dat meegaat. Gaat ge met de bus?
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
4/3/2010 - 18:31u | Quote
Bomash schreef:
BlOeMbAk schreef:
geen zin om te typen schreef:
Bomash schreef:
geen zin om te typen schreef:
Hamburg heeft tegen Bayren München 1 - 1 gespeeld en ze haalden geen degelijk niveau. Anderlecht heeft wel meer kans dan Standard om door te gaan.

ze verloren 1-0

En anderlecht haalde geen degelijk niveau tegen Roeselare, dus hamburg heeft heel veel kans om door te gaan . Hamburg had ook veel energie verloren op PSV ze denk ik, die match was dus niet representatief. En nog, de tegenstander is Bayern Munchen daar verloor anderlecht 0-5 van twee jaar geleden, al is de ploeg nu wel wat beter, maar toch.


ja, idd 1-0. Als Anderlecht speelt zoals tegen Bilbao, moeten ze te kloppen zijn. Hopelijk spelen ze beter als tegen Roeselare. Maar als de tegenstander een hoog niveau haalt, kan Anderlecht wel meespelen op dat niveau.
Standard kan als 'underdog' misschien voor een verrassing zorgen.

Wanneer spelen Anderlecht en Standard?

Beide donderdag 11 maart uit en 18 maart thuis. En wel vet, ik maak de verplaatsing nr Hamburg.

Maar ik denk ook dat Standard het meeste kans heeft, al verschilt het niet veel, maar als thuis kunnen ze met dat publiek in de rug zware powerplay spelen en altijd nog iets rechtzetten. Terwijl Anderlecht het niet van de powerplay moet hebben en zeker tegen een Duitse ploeg maken we op die manier weinig kans.

Ik maak ook de verplaatsing nr hamburg Ma met 2700 plaatsen is er wel veeel volk dat meegaat. Gaat ge met de bus?

Jep met de bus, en zoveel te meer feestje als we met velen zijn.
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
6/3/2010 - 9:39u | Quote
De competitie gaat zijn laatste weken in, ik ben benieuwd wie samen met Club Brugge en Anderlecht de play offs in gaat gaan
Ik denk dat Gent en Waregem wel zeker zijn, derest wordt nog afwachten maar toch zal dat wel STVV en Kortrijk worden denk ik.
Er zitten wel nog wat foutjes in in het systeem las ik hier en daar. De laatste in de stand moet bijvoorbeeld bijna 6 weken wachten om aan de eindronde in tweede klasse mee te doen. En ook zou een ploeg als Standard beter 7de eindigen dan 6de. Moesten ze nog in de play offs raken dan spelen ze daar toch een bijrol. De achterstand is véél te groot en ze riskeren klop te krijgen van RSCA en Club dus is 7de eindigen en zo nog Europees afdwingen in één wedstrijd tegen de 4de uit play off 1 beter voor hen.
Anderlecht zal wel kampioen worden, de voorsprong is te groot en dat zal verdiend zijn, Club liet te veel punten liggen. Al zijn ze er wel veel kwijtgespeeld na nieuwjaar vanwege (bewuste) scheidsrechterlijke blunders. Op Anderlecht gingen ze nooit verloren hebben zonder die onterechte rode kaart bijvoorbeeld. Nu ja, een tweede plaats na drie moelijke jaren is beter dan verhoopt en volgend jaar moeten ze in staat zijn om mee te doen voor de titel met deze ploeg. Club speelt goed voetbal, zeker even goed of zelfs beter dan Anderlecht maar mist nog wat de koelbloedigheid om te scoren en de ervaring dat RSCA heeft. Club speelde twee keer tegen Anderlecht en evenveel keer waren ze een stuk beter maar je moet natuurlijk ook de punten pakken in de andere wedstrijden. Het zal sowieso spannend worden tijdens de playoffs en het zou me niet verwonderen dat RSCA het weer moeilijk heeft tegen Club maar de voorsprong zal te groot zijn om nog kampioen te worden.
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
6/3/2010 - 12:19u | Quote
Nee, ik denk dat in elke "normale" competitie, Anderlecht na zo n seizoen altijd kampioen is, maar met die halvering van de punten (wat ik trouwens een belachelijk systeem vind (natuurlijk met dat anderlecht eerste staat)) komt Brugge toch , momenteel, tot op 5 punten wat ik absoluut niet veel vind!
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
6/3/2010 - 23:26u | Quote
Bomash schreef:
Nee, ik denk dat in elke "normale" competitie, Anderlecht na zo n seizoen altijd kampioen is, maar met die halvering van de punten (wat ik trouwens een belachelijk systeem vind (natuurlijk met dat anderlecht eerste staat)) komt Brugge toch , momenteel, tot op 5 punten wat ik absoluut niet veel vind!

Na vanavond 6 punten, is idd niet heel veel maar wel té veel om nog terug te komen denk ik.
Club moet op 10 matchen dan al twee keer meer winnen dan RSCA en dat zie ik niet gebeuren.
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
7/3/2010 - 9:11u | Quote
Ik vraag me af of de voetbalbond nu ook zo van wal gaat steken na de gele kaart voor Van Damme?
Hij zocht die nog uitdrukkelijker dan Stijnen in ieder geval.
The Unforgiven 3.657
wzl-lid
Sinds 24/7/2004
T:0 - R:108
7/3/2010 - 14:15u | Quote
mikeminem schreef:
Ik vraag me af of de voetbalbond nu ook zo van wal gaat steken na de gele kaart voor Van Damme?
Hij zocht die nog uitdrukkelijker dan Stijnen in ieder geval.



van wal steken: a) gaan varen; b) met iets een begin maken

blijven gaan jong
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
7/3/2010 - 20:54u | Quote
mikeminem schreef:
Ik vraag me af of de voetbalbond nu ook zo van wal gaat steken na de gele kaart voor Van Damme?
Hij zocht die nog uitdrukkelijker dan Stijnen in ieder geval.

Buiten het feit dat ik het dom van Van Damme vind, het gaat de bond om de uitspraken na de match... Daarmee dat Van Damme gelijk een schlemiel zat te lachen om toch maar niks te zeggen na de match.
Asfodil 3.712
wzl-lid
Sinds 29/9/2008
T:0 - R:40
8/3/2010 - 18:12u | Quote
Ze hebben hem (lichtjes toch) gestraft. Tijdens het verslag op Studio 1 (op den RTBF) zei de commentator dat hij voor 2 wedstrijden geschorst zou zijn, ipv normaal 1.
« vorige - 1 - .. - 28 - 29 - 30 - .. - 38 - volgende »
 
Bovenaan pagina